november 2019
Als ik mijn spel en wereld open ben ik Newcrest, Oasis Springs en Willow Creek kwijt. Ik heb net mijn spel geupdated en daarna zijn ze ineens verdwenen in al mijn spellen.
Dit is heel vervelend want ik heb wel paketten gekocht, maar ik speel ook veel in die andere werelden en ik kan nu ook niet meer met die families spelen die daarin woonden.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben over mijn probleem en dat jullie het zsm kunnen oplossen want ik vind het wel heel leuk om te spelen.
november 2019
Gebruik je mods en zijn die geupdate? Repareer je game en/of reset je hele sims 4 folder. Voordat je reset moet je een backup maken van je saves, tray folder, mods folder en evt , screenshots. Delete je sims 4 folder en start je spel opnieuw. Kijk of je het probleem dan nog hebt. Is het probleem opgelost dan kan het zijn dat 1 van je saves corrupt is of dat er een conflict is met een out of date mod.
november 2019 - laatst bewerkt november 2019
@brigitta1710Ik gebruik geen mods, maar thanks voor de tip, ik ga het meteen proberen als ik thuis ben!
november 2019
juni 2020 - laatst bewerkt juni 2020
Ik heb dit geprobeerd maar niks werkt. Ik wordt nu best wel boos want ik heb elke keer problemen met mijn sims na een update! Ook kan ik mijn instellingen niet veranderen, omdat je na sommige wijzigingen je game opnieuw moet opstarten, maar telkens verandert het weer naar de standaard instellingen. Niks werkt goed!!!
juni 2020
juni 2020
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help