Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

door shoto2466
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

★★ Newbie

ik heb op mijn playstation  packs gekocht voor de sims en nu heb ik een laptop gekregen en heb ik de sims opgestart op de laptop en zijn al mijn packs ineens weg kan ik mjn gekochte packs van mijn playstation ook op mijn laptop gebruiken?

Bericht 1 van 4 (214 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @shoto2466,

 

Jammer genoeg kan je als je De Sims 4 voor een console (PS4 of Xbox) hebt gekocht die niet op een computer of laptop gebruiken. De systemen zijn namelijk niet uitwisselbaar. 

Als je De sims 4 op je laptop wilt spelen dan zal je die apart moeten aanschaffen. Je zult dus een keuze moeten maken waarmee of waarop je De Sims 4 het liefst speelt. 

 

Ik begrijp dat je liever iets anders had willen lezen maar het is niet anders.

 

Hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (203 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

★★★★★ Expert
Nee, dat is niet mogelijk, @shoto2466. Voor PC dien je De Sims 4 en alle gewenste aanvullende inhoud opnieuw moeten kopen.
Dit is per platform gescheiden.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @shoto2466,

 

Jammer genoeg kan je als je De Sims 4 voor een console (PS4 of Xbox) hebt gekocht die niet op een computer of laptop gebruiken. De systemen zijn namelijk niet uitwisselbaar. 

Als je De sims 4 op je laptop wilt spelen dan zal je die apart moeten aanschaffen. Je zult dus een keuze moeten maken waarmee of waarop je De Sims 4 het liefst speelt. 

 

Ik begrijp dat je liever iets anders had willen lezen maar het is niet anders.

 

Hoe dan ook veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (204 Weergaven)

Re: Gekochte packs van mijn ps4 niet op mijn laptopversie

★★★ Guide
@shoto2466 Hoi,

Als je slim bent koop je de Sims 4 voor op jouw laptop als er een keer een aanbieding is. Mocht je dus op beide platforms willen spelen Wink
Helaas is het dus niet zo dat als je de sims 4 op je Playstation gekocht hebt hij automatisch ook gelijk voor je pc/laptop gekocht is. Ik heb hetzelfde met mijn Nintendo.

Toch veel speelplezier,
Groetjes Monique
Bericht 4 van 4 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help