Re: Game wil niet starten / origin loopt niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Game wil niet starten / origin loopt niet

★★★ Newbie

Sinds ik vorige week mijn laptop heb moeten herinstalleren was ook de sims op mijn pc verwijdert. Ik heb de game opnieuw geïnstalleerd maar Origin wil mijn spel niet openen. 

ik krijg steeds dezelfde melding " Origin loopt momenteel niet. Zorg dat Origin loopt voordat je De Sims 4 probeert te spelen ".

Ik heb werkelijk alles al gedaan, ik heb de game al meerde malen opnieuw geïnstalleerd zowel via de CD en via Origin zelf gedownload. Game herstellen werkt ook niet en mijn anti virus is ook niet de oorzaak. Wat kan ik doen om dit op te lossen want niks dat ik op het internet lees verhelpt mijn probleem. 

 

  

Bericht 1 van 2 (965 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Game wil niet starten / origin loopt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @jdg122,

 

Meerdere mensen hebben dit probleem gehad en ik denk dat dit een probleem is met de CD installatie. Om dit op te lossen kan je het volgende doen:

 

- Verwijder De Sims 4 en Origin via Windows Settings > Apps > Sims/Origin verwijderen

- Verwijder gelijk ook de cache van Origin 

- Download en installeer Origin opnieuw via origin.com

- Log in bij Origin

- Zorg ervoor dat de Sims 4 CD niet in de computer zit

- Download en installeer De Sims 4 via Origin

 

Als alles goed gaat kan je De Sims 4 weer opstarten en verder spelen Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.161 Weergaven)

Alle reacties

Re: Game wil niet starten / origin loopt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @jdg122,

 

Meerdere mensen hebben dit probleem gehad en ik denk dat dit een probleem is met de CD installatie. Om dit op te lossen kan je het volgende doen:

 

- Verwijder De Sims 4 en Origin via Windows Settings > Apps > Sims/Origin verwijderen

- Verwijder gelijk ook de cache van Origin 

- Download en installeer Origin opnieuw via origin.com

- Log in bij Origin

- Zorg ervoor dat de Sims 4 CD niet in de computer zit

- Download en installeer De Sims 4 via Origin

 

Als alles goed gaat kan je De Sims 4 weer opstarten en verder spelen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.162 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help