Re: Game hapert overal maar niet in 't lab

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Game hapert overal maar niet in 't lab

★★★ Newbie

Ik speel al jaren Sims en het is eigenlijk nog nooit heel soepel bij mij gelopen zoals ik bij andere zie. Een kleine vertraging. Nu heb ik voor het eerst Strangerville gespeeld en als ik dan naar het lab ga dan loopt die voor het eerst helemaal soepel. Echt een groot verschil, hoe kan dit en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn game overal soepel loopt zoals in 't lab? 

Bericht 1 van 7 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Game hapert overal maar niet in 't lab

Champion

Hey @stephymagnusson,

 

Wat je beschrijft is echt heel bijzonder en niet zo 1,2,3, te verklaren. Als je graag hulp wilt en er voor wilt kunnen zorgen dat je spel overal even 'soepel' verloopt dan hebben we toch wat meer informatie nodig over jouw computer. Zou je willen aangeven op welk systeem jij De Sims 4 speelt? Geef dan als je het weet ook de specificaties door. Je kunt gebruik maken van bijvoorbeeld de manier waarop de systeemeisen voor De Sims 4 zijn omschreven: The Sims 4 - The Sims 4 system requirements (ea.com) (Jammer genoeg is er nog geen nieuwe Nederlandse versie maar als je de vertaal opties gebruikt dan moet het een heel eind lukken) 

 

Als je gebruik maakt van een Windows computer kan je ook een DxDiag.txt maken en die als bestand bijvoegen. https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
Als je ook nog wilt aangeven welke uitbreidingspakketten je hebt en of je gebruikmaakt van aangepast materiaal (cc en/of mods) dan hoop ik dat we je verder kunnen helpen.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos