Gallerij laat niet alles zien

door romylunax
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: galerij bug

★★ Apprentice
@denjese Heel vervelend, ook voor de mensen die dus bouwen want niet al hun creaties zullen te zien zijn door deze bug. Sommige hebben al jaren last hier van.

Ik vind het steeds irritanter worden, hopelijk word het snel opgelost.
Bericht 21 van 38 (551 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: galerij bug

★★ Apprentice
@EA_Leeuw Ik zie dat je het nogmaals bij het team aangegeven hebt! Is er al vordering in deze bug ? Of laten ze het er bij liggen ?

Groetjes!
Bericht 22 van 38 (555 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: galerij bug

Community Manager
Hey @romylunax,

Helaas heb ik nog geen updates beschikbaar over de situatie... Frown
EA_LeeuwAHQ
Bericht 23 van 38 (549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

niet alle creaties zichtbaar in galerij

★★★★ Novice

Ik heb dit probleem al eerder gezien maar het was na een poosje altijd over, nu na een poosje niet gespeeld te hebben heb ik het probleem alleen nog maar.
ik krijg namelijk niet alle creaties te zien in de galerij. Als ik bijvoorbeeld 'villa' intik in de zoekbalk en vervolgens sorteer op populairste krijg ik misschien 12 creaties te zien, als ik sorteer op nieuwste zie ik wel wat meer maar die creaties wil ik vaak niet, en ja, ik weet zeker dat ik het goed schrijf.
Ik heb al online naar antwoorden gezocht en oplossingen zoals opnieuw opstarten, router aan en uit zetten, ik heb zelfs het hele spel verwijderd waardoor ik al mijn voortgang kwijt was, ook heb ik 'gerapporteerd materiaal verbergen' uitstaan. Echt niks werkt. en ik soms krijg ik ook als ik een simpel woord typ om te zoeken dat hij dan zegt dat er geen creaties te vinden zijn. Ik heb trouwens ook geprobeerd om op een ander netwerk sims te gebruiken maar dat werkt ook niet.

Bericht 24 van 38 (417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

Champion

Hey @kusrachelxx,

 

Ik heb even een vraagje. Heb je dit probleem alleen tijdens het spelen of kom je het ook tegen als je de Galerie benadert via het internet (de website) De Sims - Galerie - Officiële site (ea.com)?

Als het goed is zou ook dat probleem na gisterenavond opgelost moeten zijn. Dus als je het nog eens wilt proberen en als het kan een schermopname zou willen maken van je hele scherm dan kunnen we misschien een oplossing voor je vinden.

 

Alvast bedankt. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 25 van 38 (398 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

★★★★ Novice

ik heb het alleen tijdens het spelen, maar in de online galerij kan ik ook niet de grootte van de kavel aanpassen. alleen ik kan me gewoon niet voorstellen dat er maar zo weinig creaties van 64 x 64 zijn. als ik villa intyp krijg ik letterlijk maar 2 creaties als ik sorteer op populairste.

het lukt mij helaas niet om een filmpje toe te voegen.. hij zegt steeds of dat hij te groot is, of dat ie niet word ondersteund 

Bericht 26 van 38 (385 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

★★★★ Novice

misschien werkt het zo

 

Bericht 27 van 38 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

★★★★ Novice

die vorige was wel heel klein haha, misschien zo dan

Bericht 28 van 38 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

★★★★ Novice

de galerij herhaalt zich ook wel eens trouwens, dan had ik een creatie aan favorieten toegevoegd en kwam ik die iets meer naar onder weer tegen en was die ook nog steeds in mijn favorieten.

Bericht 29 van 38 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet alle creaties zichtbaar in galerij

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @kusrachelxx,

 

Ik heb even naar jouw clips gekeken en zelf even een schermaanpassing doorgevoerd maar het beeld is me nu wel redelijk duidelijk. 

 

Kijk even in deze link. Gallerij laat niet alles zien - Answer HQ (ea.com)

 

Ook daar blijkt dat er toch sprake is van een soort bug maar het is onduidelijk waar deze door wordt veroorzaakt: https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/CURRENT-ISSUE-Gallery-not-Sorting-Properly/td-p/8644491/highli.... Vermoedelijk dat ook hier, in jouw situatie,  het algoritme niet naar behoren werkt. Dus denk ik dat we @EA_Leeuw nog maar eens moeten vragen of er al wat meer duidelijkheid is.

 

Voorlopig zal je het moeten doen met de workaround die nogal omslachtig is en je zoektocht of op nieuwste  moeten zetten of als je namen en ID's weet van spelers kan je natuurlijk ook met die 'handle' zoeken.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 30 van 38 (416 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help