Gallerij laat niet alles zien

door romylunax
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Goedemorgen!

 

Ik heb onlangs een bug ondekt in mijn gallerij. Die laat niet alle huizen zien die er te downloaden zijn. Als ik zoek op # of op voorwerpnaam komen er maar een paar exemplaren te voorschijn, en dat is het. Zoals je ziet op de foto gaat het aantal downloads van het huis van 10k naar 200. Hier tussen zouden nog veel meer huizen moeten zitten. Mijn instellingen voor het zoeken naar een huis staan goed, en dit is met elke zoekopdracht. bijv. zoeken naar een huis van 30x40 of 50x50 etc. Ook geld dit bij elke # die ik gebruik om te zoeken.

Bericht 1 van 38 (973 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gallerij laat niet alles zien

Community Manager
Hey @romylunax,

En als je zoekt op de woorden zelf, zonder de #, lukt het dan wel?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 38 (952 Weergaven)

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★★★★ Expert
Hernoem de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat, dan de cache van de Origin cliënt leegmaken, om dat al verbetering geeft, @romylunax. Bekijk dit helpartikel, hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Zorg ook dat alle aangepaste inhoud is ontdaan.
Laat De Sims 4 via de Origin cliënt repareren en bijwerken.

Start De Sims 4 via de Origin cliënt, net elk ander spel van Origin.
Alle overige en onnodige geopende software afsluiten. Sommige beveiligingssoftware zullen een onbedoelde boosdoener hierbij zijn.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Wijzig de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer" en start de Origin cliënt als een Administrator.

Gebruikers van kinderaccounts en/of "De Sims 4 Legacy Editie" hebben geen toegang tot de online functies. De Galerij valt daar dus ook onder.

Groetjes.
Bericht 3 van 38 (950 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Hallo @RealSimmor0 

 

Ik heb zojuist de stappen ondergaan wat jij voorstelde.

Helaas heeft dit niet mogen baten. De gallerij laat nog steeds niet alles zien wat er qua huizen is Frown

Bericht 4 van 38 (945 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Hallo @EA_Leeuw  

 

ik zoek al op de woorden! Ik nam de # als voorbeeld omdat je op # en voorwerp naam kunt zoeken. Als ik iets intyp dan is het alleen het woord!

Bericht 5 van 38 (952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Gallerij laat niet alles zien

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @romylunax,

 

Ik heb ook nog eens gekeken naar jouw vraag en bijgeleverde foto. Ik kan daar niet uit opmaken dat de galerie niet alles laat zien dus heb ik zelf even een testje gedaan en een paar schermopnames gemaakt.

Als je kijkt op screenshot 1 dan zie je dat er niet of nauwelijks downloads zijn. Dat komt omdat ik zocht op alle aanmeldingen en heb gesorteerd op Nieuwste. In de balk links zie je dan ook de categorie Alles.

 

Schermafbeelding 2021-12-02 123332.png

 

Daarna heb ik in de balk en het keuzemenu aan de linkerkant een aanpassing in de zoekopdracht gedaan en alleen op kavels gezocht. Een beetje vergelijkbaar met jouw foto. Zie het tweede screenshot.

 

Galerie  instellingen sinds update 30 nov.png

 

In dit screenshot heb ik de balk aan de linkerkant met rood aangegeven. Ik heb nu gekozen voor Door Maxis goedgekeurd, Nieuwste en Kavels.  Dan wordt ook het budget van de familie waarmee ik de zoekopdracht ben gestart zichtbaar. Zie bij de pijl. Vlak daarboven zie je ook het formaat van de kavel waar ze op dit moment op wonen. 

Met de keuze opties in de balk aan de linkerkant kan ik alle gekozen kavels zien.

 

Zou je misschien een screenshot met die gegevens in de balk aan de linkerkant willen maken? Op basis daarvan kunnen we je gerichter helpen om uit te zoeken wat er precies aan de hand is.

 

Alvast bedankt.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 38 (932 Weergaven)

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Hallo @Trismagistos 

 

ik heb gedaan wat je zei, en krijg niks te zien. Voorheen werkte dit gewoon dus het kan niet aan mijn instellingen liggen helaas. Ik zocht altijd op ' modern ' en dan stelde ik de instellingen in op nieuwste, en dan koos ik de grote van de kavel, en kon dan uren scrollen. Ik krijg nu niks te zien helaas. Het budget heb ik nooit wat mee gedaan in deze instellingen. Ik hoor de huizen gewoon via deze instellingen te kunnen vinden. 

 

Je geeft aan niet te kunnen zien dat de gallerij niet alles laat zien, maar als de downloads van 10k naar 200 gaan dan horen daar nog veel huizen tussen te zitten, zoals het voor de bug ook was! Ik hoor van meerdere mensen dat zij van het zelfde probleem last hebben, dat de galerij hun niet alles meer laat zien.

 

Ik hoop dat dit snel word opgelost!

 

Groetjes

Romy

Bericht 7 van 38 (929 Weergaven)

Re: Gallerij laat niet alles zien

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @romylunax,

 

Ik denk dat ik wel een idee hebt waar het aan kan liggen.

Ik heb even dezelfde zoekopdrachten gegeven als jij dat hebt gedaan. Eén keer met het woord modern in het zoekvenster en Door Maxis goedgekeurd. Dit is wat er bij mij uitkomt. Zie screenshot 1.

Schermafbeelding 2021-12-02 132937.png

 

Hierna een opdracht keer zonder het woord Modern maar wel Door Maxis goedgekeurd. Zie screenshot 2

Schermafbeelding 2021-12-02 132426.png

 

Daarna heb ik gezocht op het woord modern maar i.p.v. Door Maxis goedgekeurd op Alle. Zie volgende screenshot.

Schermafbeelding 2021-12-02 132621.png

Nu zie je dat bijna alle kavels met Modern wel zichtbaar zijn.

 

Het probleem zit dus blijkbaar in het feit dat Maxis maar een paar kavels heeft goedgekeurd. Mijn advies is dan ook om te kiezen voor Alle links bovenin de zoekopdrachten.

 

Veel succes en veel plezier met zoeken en spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 38 (923 Weergaven)

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Hallo @Trismagistos  Dat klopt, maar als ik soteer op nieuwste krijg ik alsnog vrij weinig te zien helaas. Dit was voorheen niet zo. Ik neem aan dat dit niet zo hoort. Voorheen kreeg ik bij 'nieuwste' altijd heel veel huizen te zien namelijk.

Gelukkig krijg ik wel wat meer te zien bij andere instellingen, maar via nieuwste hoort het ook te kunnen lukken.

 

Bedankt van jouw meedenken!

 

Groetjes Romy

Bericht 9 van 38 (914 Weergaven)

Re: Gallerij laat niet alles zien

★★ Apprentice

Met nieuwste bedoel ik populairste! Had mij vergist. Zie de foto vd vorige bericht.

Bericht 10 van 38 (914 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help