Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

door GothiqueSimmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

Community Manager
@GothiqueSimmer, dankjewel voor het proberen in ieder geval. Ik ga het nogmaals bij de teams proberen aan te kaarten.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 31 van 42 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

★★★ Newbie

Sinds kort verdwijnen mijn kavels uit de gallerij.

Ze worden gedownload en bij het opnieuw opstarten van het spel is alles uit de gallerij.

Hoe los ik dit op?

Bericht 32 van 42 (313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

★★ Guide
@AnneliesHer Hey, bedoel je dan dat je ze upload, maar wanneer je het spel herlaad en dan gaat kijken in je eigen galerij (via je profiel) dat je ze niet meer kan zien? Kan je ze wel nog zien zolang je niet heropstart?

Kijk je dan in je lokale bibliotheek (het tabje waarin je gedownloade dingen staan) of in je eigen galerij (klikken via je profiel en dan daar alles bekijken in je galerij).

Kan je je eigen dingen wel terugvinden in de online galerij?
https://www.ea.com/nl-nl/games/the-sims/the-sims-4/pc/gallery?setLocale=nl-nl

En tot slot: gebruik je aangepaste inhoud (CC)?
Bericht 33 van 42 (285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

Champion

Hey @AnneliesHer,

 

Het lijkt erop dat ook jij last hebt van een bekend verschijnsel. Of beter gesteld: 'Je bent mogelijk niet de enige speler die dit ervaart.'

Zou je eens in dit draadje willen kijken: Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit - Answer HQ (ea.com)

Hierin staan een aantal problemen die met de galerie (Gallery) zijn gemeld. Misschien dat je er een van herkent?

 

Laat hier of in het andere topic even weten of dat zo is. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 34 van 42 (267 Weergaven)

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

★★★ Newbie

Hoi,

 

Daarvoor na het maken van een kavel upload ik deze naar de gallerij. Maar nu viel het mij op dat diegene die ik het laatst allemaal heb geupload deze niet meer te downloaden zijn in de gallerij. Dit was daarvoor wel want ik had enkele downloads en toevoegingen van favorieten.

 

Telkens ik ze erug upload naar de gallerij verdwijnen ze er weer uit als ik een week later de sims weer opstart.

Ik gebruik geen CC of mods. En sommige kavels staan er nog wel in. Het zijn diegene die ik de afgelopen 2-3 maand er in heb gezet die er weer uit gaan.

Bericht 35 van 42 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

★★★ Newbie
@Trismagistos Ik vind niet meteen waaraan het kan liggen. Het is ook niet bij alle kavels, vooral die ik recent ( afgelopen 2-3maand) heb upgeload die weer verdwijnen ookal zijn ze al een tal van keer gedownload.

Ik gebruik geen CC of mods en ik speel het spel via Origin. Het valt me wel op dat ik de laatste tijd vaak offline wordt gezet en dat ik me telkens weer online moet zetten. Dit was voorheen ook niet.
Bericht 36 van 42 (206 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

Champion

Hey @AnneliesHer,

 

Jammer genoeg ben je wat dat betreft ook niet de enige die het probleem niet kan achterhalen. In mijn eerdere reacties in dit draadje heb ik ook al eens gelinkt naar een vergelijkbaar topic op de Engelstalige forumpagina: [OPEN] Uploaded gallery content not being shown as shared in library - Pagina 5 - Answer HQ (ea.com).

Het heeft waarschijnlijk te maken met algoritmes enz. 

 

Dat je de Sims 4 online moet zetten om een onderdeel op te halen uit de Galerie (gallery) of iets op te laden naar dit spel onderdeel heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat je niet constant een verbinding nodig hebt om De Sims 4 te spelen. Op deze manier (alleen online gaan als dat echt nodig is) maak je ruimte voor andere spelers die ook gebruik willen maken van de Galerie. Zo krijgt iedereen meer kans en een evenredige ruimte.

 

Hopelijk heb je hier wat aan. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 37 van 42 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

Community Manager

Bedankt voor het extra rapport, @AnneliesHer! Ik heb de threads even samengevoegd met een al bestaande thread.

Ik heb het probleem nogmaals onder de aandacht gebracht bij de teams.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 38 van 42 (138 Weergaven)

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Hoop echt dat snel opgelost word want is wel echt vervelend🙈
Bericht 39 van 42 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mijn kavels verdwijenen uit de gallerij

Community Manager
@GothiqueSimmer, het lijkt iets te zijn wat al sinds 2018 speelt helaas, maar ook iets wat ontzettend inconsistent is en iets waar maar een héél klein aantal spelers last van hebben... Frown
EA_LeeuwAHQ
Bericht 40 van 42 (103 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help