Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

door GothiqueSimmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

Community Manager
@GothiqueSimmer, even ter bevestiging; het ID waar je normaal je creaties mee online zet, is ook GothiqueSimmer, toch?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 11 van 42 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

Community Manager
@GothiqueSimmer, even een vervolg vraag; als je je eigen creation via je ID wilt opzoeken via de Galerij website, kun je dan ook even de Door Maxis Goedgekeurd optie uitzetten en dan opnieuw zoeken om te kijken of dat je nog steeds niks kunt vinden? Je kunt die optie vinden als je op Geavanceerd klikt.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 12 van 42 (286 Weergaven)

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@EA_Leeuw  ja zeker dat is mijn galerij naam waar ik alles onder zet (somige staan nog onder de oude naam zag ik maar die zijn heel oud)

 

En de goedkeuring die staat ook uit maar toch zie ik ze niet en als ik in de sims galerij van de game kijk zie ik dat ze er af gegooit zijn (dus als niet gedeeld zegmaa)r terwijl ze dat wel waren.

Bericht 13 van 42 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

★★ Guide

Gebruik je CC voor je huizen en sims? Zo ja, dan kan je in de galerij het hokje cc tonen aanklikken. 

Bericht 14 van 42 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

★★★★ Novice

@Lotje1981 ik weet dat je dat kan aanvinken maar nee al mijn huizen zijn altijd cc free.

 

En die cc hebben (zoals winkels voor eigengebruik) die zijn/komen niet online. 

Bericht 15 van 42 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

Community Manager
@GothiqueSimmer, heb je ook al eens geprobeerd om het spel te repareren via Origin of the EA app? Ik weet niet precies via welke launcher je speelt.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 16 van 42 (257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

★★★★ Novice

@EA_Leeuw ja al heel heel vaak want dit speelt al meer dan een jaar (en ben niet de enige).

Maar repareren heeft nooit gegolpen, met orgin niet als met de nieuwe ea app niet.

Bericht 17 van 42 (242 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

[ Bewerkt ]
Community Manager

@GothiqueSimmer, dat is dan heel erg apart inderdaad. Wij kunnen jouw (mooie!) creaties wél vinden, zowel in de Galerij in het spel als op de website.

Heb je misschien een bepaalde filter ingeschakeld?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 18 van 42 (231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

★★★★ Novice

@EA_Leeuw  ja zeker raar is dat.

En vooral bij de laaste (van de gedeelde afbeelding) word steeds sneller en sneller na paar dagen ipv maanden er af gegooid.

 

Alle huizen zijn standaard zonder cc  waar wel mee gewerkt is zoals van food mods worden niet online gezet. Enkeld gebruik ik standaard cheats bij alles (bb.moveobjects)

 

Dus denk dat dit een echte bug is die niet zo bekend is of mensen niet door hebben.

Bericht 19 van 42 (225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Galerij Bug? - Wat online staat word uit het niets er af gegooit

Community Manager
@GothiqueSimmer, ik denk dat dit het eventuele laatste 'redmiddel' is, maar zou je dit eens kunnen proberen? https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/backing-up-and-resetting-the-sims-4/
EA_LeeuwAHQ
Bericht 20 van 42 (221 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help