Fundering knop hoogte verdwenen

door Gootemetoot
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie

Misschien kan iemand mij vertellen hoe dit kan maar ik mis de hoogteknop van de fundering...

 

Ik heb al spel en laptop opnieuw opgestart om te kijken of dat hielp maar helaas, iemand ervaring hiermee?

Bericht 1 van 7 (16.318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie

Hey,

 

Ik had hetzelfde probleem.

Je moet nu een kamer selecteren en dan verschijnt er een pijltje in het midden van de ruimte om de fundering omhoog of omlaag te doen.

(Net zoals je de daken omhoog en omlaag kunt doen)

 

In thread bekijken

Bericht 7 van 7 (16.051 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

EA SPORTS FC Team

Hey @Gootemetoot,

 

Misschien geeft deze guide wat meer inzicht over hoe alles werkt na de Terrain Tools update Standard smile

 

https://simsvip.com/2018/11/14/tutorial-using-terrain-tools-in-the-sims-4/

Jason.png
Bericht 2 van 7 (16.278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie
Heb je dit probleem al opgelost? Zo ja, hoe?....
Bericht 3 van 7 (16.253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie
heb je de probleem al opgelost ? ik heb het ook en zoek ook een oplossing als je het hebt opgelost kan je me dan helpen?
Bericht 4 van 7 (16.176 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

EA SPORTS FC Team

Ik heb dit kunnen vinden via https://simsvip.com/2018/11/13/the-sims-4-new-game-patch-november-13th-2018/ 

 

"Previously, every building on a lot had to share the same foundation height. With today’s update, buildings that aren’t connected to each other can now have different foundation heights, or some may have no foundation at all!

 

We’ve also updated how you adjust the height your building’s foundation. Simply select any room and grab the new widget that appears in the center. By dragging it up or down you’ll find that it’s not only easier to use, but it’ll allow you to create buildings that soar to previously unattainable heights, or structures that are sunk down into the ground."

 

In het Nederlands:

 

Je kunt de hoogte van de fundering aanpassen door een kamer te selecteren en op de nieuwe widget te klikken die je in het midden te zien krijgt. Door deze widget naar boven of naar beneden te spelen, pas je de hoogte van de fundering aan.

Jason.png
Bericht 5 van 7 (16.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie

Ik heb het nog niet geprobeerd, beetje druk zo rond de feestdagen, na de feestdagen maar eens kijken, baalde enorm en daardoor spel eigenlijk beetje links laten liggen...! 

 

Hoop dat anderen ook wat hebben aan de tips! 👍🏼

Bericht 6 van 7 (16.165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fundering knop hoogte verdwenen

★★★ Newbie

Hey,

 

Ik had hetzelfde probleem.

Je moet nu een kamer selecteren en dan verschijnt er een pijltje in het midden van de ruimte om de fundering omhoog of omlaag te doen.

(Net zoals je de daken omhoog en omlaag kunt doen)

 

Bericht 7 van 7 (16.052 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help