Foutmelding : Sims 4 draait al

door p0n8lhakq67p
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Foutmelding : Sims 4 draait al

★★★ Newbie

 ik heb sims 4 op een laptop gestart en die is daarna vastgelopen. ik krijg op die laptop het spel dus niet meer afgesloten waardoor het nu ook niet meer kan starten op mijn macbook.

hoe krijg ik Sims afgesloten als ik er niet bij kan?

Bericht 1 van 4 (303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding : Sims 4 draait al

Champion

Hey @p0n8lhakq67p,

 

Is dat een Windows laptop of ook een Mac? 

En, kan je jouw laptop nog wel benaderen? Daarmee bedoel ik te vragen of je nog iets kunt doen naast De Sims 4?

 

Zou je van allebei jouw laptops (MacBook en de andere) de specificatie kunnen aangeven? Als de laptop een Windows besturingssysteem heeft dan zou je via de taakmanager een harde stop kunnen forceren. Daarna kan je waarschijnlijk op je MacBook wel weer spelen.

 

Hoe meer extra informatie je geeft over beide computers hoe beter ik je zou kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding : Sims 4 draait al

★★★ Newbie

de laptop is opgestuurd voor reparatie. Daar kan ik helaas niets meer mee. 

Is er een andere manier om Sims te stoppen zonder het gebruikt van de laptop?

De andere computer is een macbook en daar draaide het spel steeds probleemloos op

Bericht 3 van 4 (284 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding : Sims 4 draait al

Champion

Als je jouw laptop ter reparatie hebt gestuurd dan zal de stroom eraf zijn gehaald en vallen alle programma meestal uit, @p0n8lhakq67p,.

 

In dat geval zou je probleemloos moeten kunnen inloggen in Origin en je spel weer moeten kunnen starten. 

Als je een foutcode krijgt zou je er dan een schermopname van willen maken en hier willen delen?

 

Vaak kan je als je op een Mac de melding krijgt dat de Sims al draait het volgende veilig uitproberen. Zie hieronder:

 

  1. Verplaats de map van je Sims 4 naar het bureaublad (hiermee wordt deze teruggezet naar de standaardinstellingen, maar al je gegevens zijn veilig in de map die je hebt verplaatst)
  2. Start het spel naar het hoofdmenu en sluit af
  3. Open de sims 4 map die je naar het bureaublad hebt verplaatst en vervolgens de map saves. Selecteer al je opgeslagen bestanden en sleep ze naar de nieuw aangemaakte map met opgeslagen bestanden in Documents > Electronic Arts > De Sims 4
  4. Doe hetzelfde voor de mappen Tray, Mods en Screenshots.

Laat even weten of het daarmee lukt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (270 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help