Re: Fout beroemd worden

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fout beroemd worden

★★ Newbie

Als ik naar werk/school ga dan is mijn vooruitgang van beroemdheid weg & moet ik weer opnieuw starten.

Bericht 1 van 3 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Fout beroemd worden

★★★ Guide

Hoi,

 

Dit kan zijn dat beroemd worden na de nieuwe patch nu uitstaat? Ik had vóór de nieuwste patch namelijk allemaal beroemde simmetjes. Dus het zou kunnen dat het dat is. Mocht dit niet zo zijn dan zou het een bug kunnen zijn en zou je het Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School' - Answer HQ (ea.com) hier kunnen vermelden.

 

Wat ook zou kunnen is dat je mods of custom content in jouw game hebt? Dan zou ik die een keer er allemaal uit halen om te kijken of je daarna wel gewoon beroemd kan worden. Hopelijk helpt dit jou. Succes en toch veel speelplezier,


Groetjes Monique

Bericht 2 van 3 (169 Weergaven)

Re: Fout beroemd worden

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Ellentj 

 

Als het goed is, is het probleem met 'iedereen beroemd' opgelost met de laatste patchupdate van 2 augustus: Update 02/08/2022 (ea.com). Maar het kan zijn dat jouw beroemde Sims nu een probleem hebben.

Kijk in ieder geval even naar de suggestie die @monique23051 doet en controleer of je in de Spelopties bij Pack en pakketinstellingen het vinkje hebt aan of uitgezet. Kijk even op de bijgevoegde schermopname:

 

pack en pakketinstellingen.png

 

Als je het aan vinkt dan kunnen andere Sims geen roem meer verdienen maar een Sim met roem kan dat dan nog wel. 

Als dit niet werkt zou je dan willen aangeven of je gebruik maakt van aangepaste inhoud?

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (139 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help