Re: Familie Namen worden steeds veranderd

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Familie Namen worden steeds veranderd

★★ Apprentice

Ik heb sinds de laatste update veel bugs, met de familie namen die steeds veranderen als een sim ouder wordt, ik heb bv een sim die heet Jan Vermeer en die is getrouwd met een andere sim Brenda van der wal, dan zouden de sims gewoon hun eigen namen moet houden maar elke keer als een sim ouder wordt of ik ga in cas dan worden de 2 namen jan vermeer en brenda vermeer, ik vind soms fijn om hun eigen naam te hebben dan dat ze steeds de naam overnemen van de andere dus ik wil weten hoe je dit kan oplossen 

Bericht 1 van 9 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

Champion

Hey @simvips

 

Op dit moment is er jammer genoeg maar een manier om de naam van een van de getrouwde Sims terug te zetten.

Je kan daar een cheat voor gebruiken. Zorg ervoor dat je de cheat codes aanzet en typ daarna in het raam:

Spoiler
cas.fulleditmode

Op dit moment weet ik geen andere oplossing maar, ik zal nog even zoeken naar een bug rapport of een wat stabielere workaround.

 

Laat even weten of je hier mee verder kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 9 (337 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

★★ Apprentice
@Trismagistos ik doe dat steeds maar elke weer is best vervelend dus even wachten tot er een update komt dat is niet anders maar hoop dat jullie dat kunnen fixen alvast bedankt
Bericht 3 van 9 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

★★★ Guide
@simvips Heb jij toevallig de MCCC mod? Die kan het namelijk ook veranderen. Ik heb die vroeger in mijn sims ook gespeeld en ik vond dit ook niet fijn dat de namen veranderde. Ik weet dat er momenteel nogal veel bugs zijn als je Sims met Mods speelt of met Custom Content. Mocht je dus met dit spelen zou mijn advies zijn om even te testen zonder deze items en kijken of het dan opgelost is.

Succes en veel plezier,

Groetjes Monique
Bericht 4 van 9 (328 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

★★ Apprentice
@monique23051 ja ik gebruik mccc mod helemaal up-to-date ik zal zonder mcc mod porberen en dan kijken als het dan veranderd en als dat niet zo is dan ligt het aan de mod of aan het spel ik heb ook de cash gewist om te kijken als daar ook fouten weg gaan ben benieuwd
Bericht 5 van 9 (321 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

Champion

Hey @simvips,

 

Ik weet nu zeker dat je de instellingen in MCCC zult moeten aanpassen. Op het Discord kanaal van Deaderpool kan je hiervoor meer ondersteuning vragen.

 

Als ik het goed heb kan je die vastgestelde instelling ook zelf aanpassen. Maar je kunt ook de modificatie verwijderen en daarna in CAS de cheat gebruiken die ik je al gaf.

 

Ik weet nu bijna zeker dat de Instelling in MCCC je cheat telkens teniet doet. Als je zeker genoeg bent van je zaak, kan je ook deze suggestie prober

Spoiler
Je kunt dit aanpassen door met de Sim op een computer in dat sims huishouden  te klikken en vervolgens op MCCC (zorg er voor dat je die optie hebt aangezet) In MC Command Center klik je op MC Cleaner dan op Sim Cleaner en op zet de Instelling 'Sync Married Names' uit.

Zoals je weet blijft het gebruik van modificaties voor eigen risico. Zeker een zeer krachtige modificatie als degene die je hier hebt gebruikt kan voor onverwachte situaties zorgen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 9 (315 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

★★ Apprentice
@Trismagistos Oké dat ga ik proberen wist niet dat er een instelling was ik heb mcc gewoon erin gezet en allen bepaalde instelling gedaan om bepaalde cheats altijd aan hebben staan dat ik ze niet steeds moet typen vandaar maar bedankt voor de tip en ga het proberen en btw ik heb niet veel verstand van maar waar kan ik de mccc downloaden de nieuwe versie dan want heb misschien de oude geen idee ben niet in de mods thuis vandaar
Bericht 7 van 9 (304 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

Champion

Sorry @simvips,

 

Het is op Answers HQ alleen toegestaan om links naar sites te geven waarmee problemen kunnen worden opgelost. 

 

Links geven naar modificaties is dus niet toegestaan. Maar als je er naar googlet dan zal je zeker wel de informatie vinden waar je naar zoekt.

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 9 (291 Weergaven)

Re: Familie Namen worden steeds veranderd

★★ Apprentice
@Trismagistos Ok is te begrijpen bedankt Standard smile
Bericht 9 van 9 (285 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help