november 2019
Veelgestelde vragen over De Sims 4 Legacy Edition
Waar kan ik De Sims 4 Legacy Edition halen?
Zodra je hem aan je bibliotheek hebt toegevoegd, druk je op 'Downloaden'om hem te downloaden en te installeren.
Ik heb De Sims 4 al, moet ik De Sims 4 Legacy Edition kopen?
Wordt De Sims 4 op mijn Non-Metal Mac automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?
Op mijn computer is een versie van macOS actief die Metal ondersteunt, maar ik krijg te horen dat ik de Legacy Edition moet gebruiken. Is er iets mis?
Wordt De Sims 4 op mijn 32-bits PC automatisch bijgewerkt naar de Legacy-versie?
Zal De Sims 4 Legacy Editionin de toekomst extra materiaal of bugreparaties krijgen?
Werken online functies nog steeds in De Sims 4 Legacy Edition?
Welke Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs kan ik spelen metDe Sims 4 Legacy Edition?
Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die na september 2019 zijn uitgebracht, zijn niet beschikbaar.
Werkt aangepast materiaal nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?
Zijn er verschillende versies van De Sims 4 Legacy Edition voor Non-Metal Macs en 32-bits PC's?
Werken mijn opgeslagen spelbestanden nog steeds met De Sims 4 Legacy Edition?
Let op: standaard zijn De Sims 4-spelbestanden alleen over te zetten naar De Sims 4 Legacy Edition als het opgeslagen spelbestand is gegenereerd vóór de Legacy Edition-update voor de basisgame. Als je speelt en opslaat in een nieuwere versie van De Sims 4, kan dat spelbestand niet over worden gezet naar de Legacy Edition.
Kan ik mijn opgeslagen spelbestanden in de toekomst overzetten naar De Sims 4?
Kan ik De Sims 4 op een andere computer downloaden en updaten als ikDe Sims 4 Legacy Edition nu download?
Hoe kan ik De Sims 4 Legacy Edition verwijderen van mijn Metal-compatibele Mac of 64-bits PC?
Als je de Sims 4 Legacy Edition nog steeds wil verwijderen, verwijder dan De Sims 4 en installeer hem opnieuw, en zorg ervoor dat je De Sims 4 Legacy Editiondit keer niet installeert.
Kan ik De Sims 4 Legacy Edition zonder De Sims 4 installeren?
november 2019
Ik heb het uitbreidingspakket studentenleven gisteren gekocht en geïnstalleerd. Nadat ik het spel wilde opstarten kreeg ik de melding dat ik sims 4 legacy edition moest downloaden.
Het uitbreidingspakket studentenleven wordt hierop niet ondersteund. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug krijg?
november 2019 - laatst bewerkt november 2019
Da kan je controleren via onze helpdesk (ik neem aan dat dit geen probleem is)
We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.
- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)
Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/
november 2019
Ik vind dit zo gemeen. Ik hield er van om sims 4 te spelen, te kunnen zien wat andere mensen bouwde en idee op te doen. Jullie zetten mij nu voor het blok om te kiezen tussen een aangepaste sims 4 of een dure nieuwe laptop kopen waar ik dus geen geld voor heb. Einde sims 4 plezier en ik zie geen toe komst voor verder want mijn laptop kan dat niet aan.
Bedankt sims maker
november 2019
dus als je de sims 4 legacy edition hebt ga je nooit studentenleven kunnen spelen met andere woorden?
Want vanuit de EA helpdesk hebben ze mij gezegd dat er een patch ging komen waardoor we wel studentenleven zouden kunnen spelen met de legacy edition.
ik heb dit spel ook aangekocht maar niet via Origin dus ik kan mijn geld nooit terug krijgen???
november 2019
@kiimiedoll Nee dat klopt niet, zoals in de FAQ staat:
Accessoirespakketten, Game Packs en Expansion Packs die na september 2019 zijn uitgebracht, zijn niet beschikbaar.
Dat betekent dat studentenleven en toekomstige uitbreidingen niet beschikbaar zijn voor de legacy editie.
november 2019
november 2019
november 2019
november 2019
Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.
Meer weergevenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help