Enkel iconen (geen tekst) van acties en doen niets (weerwolven pack)

door vrohart
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Enkel iconen (geen tekst) van acties en doen niets (weerwolven pack)

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Zie screenshots

Sinds de installatie van Weerwolven game pack zijn de nieuwe acties niet zichtbaar (enkel iconen worden getoond ipv met tekst) en er gebeurt niets als ik op de actiebalken druk.

Bv ik klik op de boon en enkel een pop up met een icoontje wordt zichtbaar en als ik op die balk druk dan gebeurt er niets of verplaatst mijn muis cursor naar een willekeurige positie op de map.

Bericht 1 van 4 (162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enkel iconen (geen tekst) van acties en doen niets (weerwolven pack)

★★★★★ Expert
Zorg ervoor dat je De Sims 4 hebt ontdaan van alle aangepaste inhoud en is gerepareerd via de Origin cliënt, @vrohart.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enkel iconen (geen tekst) van acties en doen niets (weerwolven pack)

Champion

Hey @vrohart ,

 

Waarschijnlijk maak je gebruik van aangepasteinhoud zoals custom content en/of modificaties.

Mijn advies is om hiervoor updates op te halen bij de makers. UI cheats en Scriptmod van ondermeer Twisted zijn al beschikbaar. 

Onderzoek welke updates je nog meer nodig hebt.

 

Naast een reparatie van je spel in Origin is het ook verstandig om het bestand localthumbcache.package te verwijderen uit de map Documents\Electronics Arts\De Sims 4. De Sims 4 maakt zodra je het opnieuw start een nieuwe en "schone" versie aan.

 

Als je toch nog vragen hebt, laat het dan even weten.

 

Veel succes.Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (129 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Enkel iconen (geen tekst) van acties en doen niets (weerwolven pack)

Community Manager
Hey @vrohart,

Kan het kloppen dat je inderdaad gebruik maakt van aangepaste inhoud, zoals hierboven al wordt aangegeven? Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (89 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help