Download sims 4 demo niet ( ligt zogenaamd aan internet verb.)

door Joyce16382
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Download sims 4 demo niet ( ligt zogenaamd aan internet verb.)

★★★ Newbie

hoi

ik zit op een pc w10 en aan bekabelde netwerk.

Ik kan vaak downloaden.

 

Alleen nu heb ik sims in de speel bibliotheek en wil de demo proberen, maar hij zegt dat hij niet kan downloaden en  ik naar de internet verbinding moet kijken.

 

kan dit tegen gehouden worden door fire wall? en hoe zet ik die dan uit?

 

heb de real time beveilinging al keer uitgezet en dit hielp niet.

 

bvd

Bericht 1 van 4 (228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download sims 4 demo niet ( ligt zogenaamd aan internet verb.)

Champion

Hey @Joyce16382,

 

Maak je gebruik van Origin of van de EA App om de Demo van De Sims 4 te downloaden? Voor jouw informatie De Demo van De Sims 4 geeft je alleen de mogelijkheid om een Sim te creëren. Het is dus alleen de Creëer Een Sim optie waarmee je het spel kunt uitproberen.

 

Afhankelijk van de app (Origin of de EA App) waarmee je de demo wilt downloaden zal je die via jouw antivirusprogramma (die beheert meestal de firewall) toegang moeten geven om informatie uit te wisselen met het internet. Soms moet je die toestemming ook via de modem of router verlenen. Dus als jij wat meer informatie wilt geven over het antivirusprogramma dat je gebruikt dan kunnen we je hopelijk wijzen op de mogelijkheden die je hebt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Download sims 4 demo niet ( ligt zogenaamd aan internet verb.)

★★★ Newbie

dank. het is de orgin app. en de beveiliging is gewoon standaard vanuit de windows 10

 

bvd

Bericht 3 van 4 (219 Weergaven)

Re: Download sims 4 demo niet ( ligt zogenaamd aan internet verb.)

Champion

Hey @Joyce16382,

 

In de Windows defender (uit jouw reactie denk ik te begrijpen dat jij die gebruikt) kan je apps toevoegen aan de firewall. Hiermee krijgen die programma's toestemming om zelfstandig het internet op te gaan, vandaaruit informatie te downloaden en te uploaden.

Ik heb twee websites gevonden waarin er instructies worden gegeven hoe je (in jouw geval Origin, de EA App en De Sims 4) kunt toevoegen aan de veilige apps voor de firewall:

Alles over de Firewall-instellingen van Windows 10 | Apps & Software | Computer!Totaal (computertota... en 

Veilige programma’s toevoegen aan Windows-beveiliging | SeniorWeb 

 

Hopelijk dat je hier wat aan hebt. Als je na het toevoegen van deze programma's aan de Windows defender firewall nog steeds problemen hebt, laat het dan even weten dan kijken we samen verder naar andere oplossingen.

 

Veel succes! 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help