De satisfaction rewards worden niet toegepast

door luna101297
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

De satisfaction rewards worden niet toegepast

★★★ Newbie

Ik heb net voor de eerste keer mijn satisfaction points gebruikt voor een reward. Ik paste instant yought en insta-lean toe op 1 van mijn sims, maar ze verjongen niet (ik weet dat dit ze niet van young adult naar tiener brengt, maar voor zover ik las zou de “levensbalk” van mijn sims terug moeten gaan naar “net” young adult) ook verliezen ze niets van gewicht met insta-lean.. 

wat doe ik fout? Ik ben deze punten nu wel kwijt Frown 

ik heb al geprobeerd het spel te herstarten enz mar niets werkt! 
iemand die me kan helpen?? 

vriendelijke groetjes 

luna

Bericht 1 van 2 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De satisfaction rewards worden niet toegepast

[ Bewerkt ]
Champion

@luna101297Het drankje dat je hebt gekocht, zit in de inventaris van je Sim en je hebt dat jouw Sim laten drinken?
Want, er is mij niets bekend van bugs of glitches bij de levenslange beloningspunten. Maar ik zal het vandaag eens testen.

Het klopt dat je met het verjongingsdrankje terug gaat naar het begin van de fase waarin jouw Sim verkeerd. Insta mager zorgt ervoor dat je Sims echt een heel stuk dunner worden.

Als je aangepaste inhoud gebruikt dan zou dat invloed kunnen hebben op de uitkomsten. Dus graag wat meer informatie over de computer waar je de Sims op speelt. Alvast bedankt.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (243 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help