Re: De Sims 4 draait al foutcode

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De Sims 4 draait al foutcode

★★★ Newbie

Hallo,

ik heb eergisteren origin nog maar net geïnstalleerd, omdat ik de sims 4 wou spelen. Toen ik de sims 4 helemaal had gedownload en erop klikte, kreeg ik de melding dat ik het spel niet kon openen omdat het al draaide. Zie screenshot in bijlagen. Toen ik hier keek zag ik dat nog mensen dit probleem hadden, maar dat de oplossing afhangt van hun pc. Mijn pc is nog niet zo oud en heeft nog heel veel geheugen over, dus ik zou me niet kunnen voorstellen dat het daaraan zou kunnen liggen. Ik heb ook windows 11, dus daar zou het denk ik ook niet kunnen aan liggen? Heeft er iemand alstublieft een oplossing?

Bericht 1 van 6 (666 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: De Sims 4 draait al foutcode

★★★ Newbie

Hallo, iik heb het probleem zelf gevonden. Mijn antivirus blokkeerde namelijk het spel.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (659 Weergaven)

Alle reacties

Re: De Sims 4 draait al foutcode

★★★ Newbie

Hallo, iik heb het probleem zelf gevonden. Mijn antivirus blokkeerde namelijk het spel.

Bericht 2 van 6 (660 Weergaven)

Re: De Sims 4 draait al foutcode

★★★★★ Expert
Fijn dat je het zelf snel hebt gevonden, @vanhoutte8. Bepaalde beveiligingssoftware is vaak genoeg de onbeklede boosdoener hierbij, net als ongeldige spelgegevens, ontbrekende rechten en locaties die niet bereikbaar zijn.


Windows 11 wordt niet niet genoemd bij de systeemeisen van De Sims 4 (alleen basisspel en de normale (64-bits) versie): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements


Groetjes.
Bericht 3 van 6 (651 Weergaven)
0 Kudos

Re: De Sims 4 draait al foutcode

Community Manager
Hey @vanhoutte8,

Fijn om te horen dat je het zo snel zelf hebt opgelost! Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 6 (640 Weergaven)
0 Kudos

Re: De Sims 4 draait al foutcode

★★★ Newbie

ik heb hetzelfde probleem maar een andere oorzaak. ik heb sims 4 op een laptop gestart en die is daarna vastgelopen. ik krijg op die laptop het spel dus niet meer afgesloten waardoor het nu ook niet meer kan starten op mijn macbook.

Bericht 5 van 6 (346 Weergaven)

Re: De Sims 4 draait al foutcode

Community Manager
Hey @p0n8lhakq67p,

Dit topic is al een ruim jaar oud, vandaar dat ga ik hem op slot ga doen. Mocht je hetzelfde probleem hebben, raad ik je aan om een nieuw topic hiervoor aan te maken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (337 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help