Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

door Dinosaur918
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★ Guide

Hoi allemaal Standard smile

 

Ik kom net onder Liefde de volgende interactie tegen: "Naar liefje worden vragen"

Deze zin lijkt mij niet te kloppen. Zal het misschien "Naar lieve woorden vragen" moeten zijn? 

 

Ik heb er een screenshot van gemaakt.  Zie bijlage.

Bericht 111 van 208 (541 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

Community Manager
Hey @WiekeSimmer,

Dat is een goeie inderdaad, dankjewel!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 112 van 208 (503 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★★★ Guide

Liefje worden is een optie in het nieuwe pakket,denk dus dat deze zin wél klopt.

 

Groetjes Monique

Bericht 113 van 208 (478 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★★ Guide
@monique23051 Ik zou er eerder "vragen om liefje te worden" van maken. Aangezien die zin beter loopt.
Bericht 114 van 208 (466 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

Champion

In de Social Buddy App op de telefoon zie ik meerdere fouten maar deze sprong toch wel erg in het oog:

 

 

Schermafbeelding 2022-08-08 204433.png

 

Vermoedelijk wordt hier bedoeld: "wil (of wenst) aan je lijst van contacten (te) worden toegevoegd." of woorden van gelijke strekking. 

Ik denk dat er nog wel een paar taal- en vertaalfouten zullen worden gevonden de komende tijd.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 115 van 208 (427 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★★★ Guide
@Trismagistos Oh op die let ik eigenlijk nooit Standard smile Het zijn zoveel berichten die mijn sims krijgen :D haha. Maar da's wel een goede ja. Goed gezien!

Groetjes Monique
Bericht 116 van 208 (424 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

Bij het plaatsen van de nieuwe ronde muren, staat er als titel op de knoppen "Ronde ruime". Dit hoort natuurlijk "Ronde ruimTe" te zijn. Dit is het geval bij alle 3 de knoppen.

Bericht 117 van 208 (416 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

★★★ Novice

Sociaal -_ creatieve gave

 

In de popup van de kindervaardigheid Sociaal staat dat de creatieve gave is verbeterd. Ik hoop dat dit de juiste thread hiervoor is.

Bericht 118 van 208 (407 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

Champion

Hey @Lyncesable,

 

Je hebt je opmerking in de juiste thread gezet!

Prima opgemerkt! Als je meer taal- en vertaalfouten vindt, kan je ze hier ook kwijt.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 119 van 208 (407 Weergaven)

Re: [Collectie Thread] Verschillende taal en vertaal fouten

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @WiekeSimmer

 

Ik denk dat ik weet waar het 'Naar liefje worden vragen' over gaat. Het heeft te maken met de romantische voorkeur van je Sims. Daar kan je dus, in ieder geval als tiener,  naar vragen. In de bijgevoegde schermopname zie je dat je dat niet meer hoeft te doen als je de romantische voorkeur van de Sim in kwestie al weet.

 

Schermafbeelding 2022-08-13 145207.png

 

 @monique23051 had jij dit ook al uitgevogeld?

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 120 van 208 (377 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help