Can't play with a specific household

door Baptist123CAM
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Can't play with a specific household

★★ Novice

Hi everyone, I have a problem. Since 9/8/22 I can't play with a specific household. Every other household works fine. The household that doesnt work is my absolut favorit one. Normally i play with mods but even when i tried to remove the mods, it still doesnt work. The only thing I get when i try to play with that specific household is a never ending loading screen. Please help me get my household back. I am actually very attached to it <3 thank you all very much.

Bericht 1 van 10 (391 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

[ Bewerkt ]
Champion

Welkom op de Nederlandstalige pagina van AHQ, @Baptist123CAM!

 

Als eerste wijs ik je graag even op de informatie in deze link: Waar moet je rekening mee houden als je De Sims 4 wilt spelen met aangepast materiaal! 

Waarschijnlijk heb je dus wel je modificaties verwijderd maar niet het bestand localthumbcache.package uit de map Documents\Electronics Arts\De Sims 4.

 

Neem dan ajb ook de overige suggesties nog eens door en pas ze toe op jouw save.

 

Kijk daarna of je een opslagbestand kunt herstellen.

Als je daarna nog vragen hebt, laat het ajb ook even weten.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 10 (376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Baptist123CAM.


Je zal de basistappen eens helemaal doen.
Ontdoe alle aangepaste inhoud blij De Sims 4 en daarna De Sims 4 laten repareren via de Origin cliënt.


Groetjes.
Bericht 3 van 10 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

Champion

Hey @Baptist123CAM,

 

Ik heb nog even het oude bug rapport op de Engelstalige forum pagina erbij gezocht want deze bug bestaat al een tijd en het probleem is ook al opgelost: Solved: [MOD RELATED] Endless Load Screen - Answer HQ (ea.com)!  De oorzaak is dus gewoon een gebroken modificatie. Kijk hier voor een lijst met bekende problemen: Outdated Mods - Answer HQ (ea.com)

 

Je doet er dus verstandig aan om je mods te testen. Zoals je ook in dit deze link wordt uitgelegd. Je hoeft je er dus niet van te ontdoen zoals sommigen suggereren. 

 

Als je nog vragen hebt dan kan je me gewoon even taggen. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 10 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

★★ Novice

IK maak er direct werk van. Heel erg bedankt voor alle hulp Standard smile

 

Bericht 5 van 10 (313 Weergaven)

Re: Can't play with a specific household

★★ Novice

Dankjewel voor het reageren. Ik heb dat geprobeerd en het werkt helaas niet :/

Bericht 6 van 10 (281 Weergaven)

Re: Can't play with a specific household

Champion

Hey @Baptist123CAM 

 

Dat is vervelend!

 

Zou je ook willen aangeven wát je precies hebt geprobeerd? Heb je de map mods al in zijn geheel op je bureaublad geplaatst, het bestand localthumbcache.package uit de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd en een nieuw spel gestart? Als je daar in geen fouten ziet dan ligt het dus aan de modificaties.

 

Probeer daarna om je opgeslagen spel te spelen. Je kunt eventueel nog proberen om een opslag bestand te herstellen. Hier zie je een voorbeeld met schermopnames: Huishouden laadt niet meer — The Sims Dutch. Maar als je tussen het ontstaan van de fout en nu dat spel meer dan vijf keer het opgeslagen dan denk ik dat je toch helemaal opnieuw zult moeten beginnen.

Want als de fouten blijven bestaan dan kan het zijn dat jouw save bestand te beschadigd is om mee verder te spelen.

Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt. Als dat zo is laat even weten welke dat is. Wie weet kunnen we er toch een oplossing voor vinden. 

 

Het spelen met modificaties is leuk maar, er kleeft altijd een risico aan. Zorg er altijd voor dat je regelmatig een kopie van je spelvoortgang opslaat onder een nieuwe naam en gebruik daarvoor de optie "Opslaan als"

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 10 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

★★ Novice

Ik heb dus geprobeerd wat er in deze link stond https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/MOD-RELATED-Endless-Load-Screen/m-p/3489185#M1386 dus toen ik een back-up maakte van mijn game e dus een 'nieuwe game' maakte en naar de plot ging die niet werkte met de nieuwe sim dan werkte het wel, maar toen ik langzaam aan de mods terug plaatste met de file map Tray en Saves waar alles van huishoudens enzo opgeslaan is, toen was de fout terug. ik zal anders eens naar het instructie  filmpje kijken en nog eens proberen. Groetjes

 

Bericht 8 van 10 (272 Weergaven)

Re: Can't play with a specific household

Champion

@Baptist123CAM 

 

Kijk vooral eens naar de suggesties in deze link: Als je gebruik maakt van aangepast materiaal! - Answer HQ (ea.com)

 

Ik denk namelijk dat je toch eerst je mods zult moeten testen. Gebruik als je veel mods hebt de 50/50 methode en test die op een nieuw spel. Sla dat testspel niet op. Ook niet als alles goed lijkt te gaan. Lees vooral de instructies die ik geef in de link. Op dit moment kan ik niet zeggen waar de fout zit maar ik weet zeker dat er ergens een fout zit in je modificaties.

 

Veel succes. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Can't play with a specific household

★★★★★ Expert
Er zullen nog restanten zijn achtergebleven, @Baptist123CAM. Dat normaal is als je aangepaste inhoud gebruikt. Ze worden opgeslagen met je spel en geven de problemen.

Zorg ervoor dat je de basisstappen wel juist hebt gedaan.

Groetjes.
Bericht 10 van 10 (254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help