CAS crash

door Michael_Gates04
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

CAS crash

★★★ Newbie

Sinds de nieuwe bunk bed update probeer in ik Cas nieuwe families te maken maar na een tijdje in CAS bevriest mijn game helemaal. Ik speel of ps4 en heb al van anderen hetzelfde probleem gezien. Ik hoop dat hier snel een tic voor komt zodat wij gewoon weer kunnen spelen

Bericht 1 van 3 (233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: CAS crash

Champion

@Michael_Gates04 Je hebt gelijk dat het bevriezen van de game een bekend probleem is en heel vervelend!. Voor zover ik weet is er nook al een bug rapport gemaakt. In de bijgeleverde link kan je een  workaround oplossing vinden. Kijk bij de oplossing die de Hero, Poptartjuniper, voorstelt:  https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/Controller-buttons-stop-working-after-CAS/m-p/10192387

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 2 van 3 (225 Weergaven)

Re: CAS crash

★★★★★ Expert
Heb je ook eens geprobeerd om De Sims 4 te repareren, met de beschikbare opties hiervoor, @Michael_Gates04?
Tevens, de systeem software van PS4 bijwerken.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help