Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Oh dat is snel én fijn ik ga gelijk checken,dankjewel voor de info, ik heb net gespeeld en nog foto kunnen maken als de sim een selfie maakt met een geliefde en wil kussen (romantische selfie) dan zie je dus maar 1 van de 2 op de foto terug ook!

Groetjes Monique
Bericht 11 van 66 (420 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Hoi @EA_Leeuw ik denk dat er een foutje bij de patch update staat qua datum. Er staat 04-02-2022 in plaats van 08-02-2022 Wink weet niet of dat uitmaakt voor de mensen maar ik zag het net in een keer. 


Groetjes Monique 

 

Ps ben benieuwd of de sims nu niet vroeger thuis komen van werk en of ze niet gaan verouderen (dat heb ik op normaal staan maar veel simmers hadden er last van).

 

 

Bericht 12 van 66 (398 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager

@monique23051  schreef:

Hoi @EA_Leeuw ik denk dat er een foutje bij de patch update staat qua datum. Er staat 04-02-2022 in plaats van 08-02-2022 Wink weet niet of dat uitmaakt voor de mensen maar ik zag het net in een keer. 


@monique23051, ik zag het inderdaad... 🙈 Ik heb het doorgegeven aan het team. Geen idee of dat het nog aangepast gaat worden, maar als het goed is heb ik het zelf wel goed gezet hier op het forum. 😅 

EA_LeeuwAHQ
Bericht 13 van 66 (406 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Newbie
@monique23051 Het is gelukt, erg bedankt!
Bericht 14 van 66 (362 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hoi,

 

Ik denk dat ik "helaas" een nieuwe bug ontdekt heb. Had dit nog niet eerder en nu ná de patch ineens wel. 

 

Mijn sims wil als doel bijvoorbeeld advies geven aan mensen en had dit al zo'n 7 of 8 keer goed gedaan. Ben van "wens" gewisseld en ineens is deze wens dus naar 0 gegaan. Hoe kan dit? Nee géén Cc of Mods Wink haha...Ik hoop niet dat het een bug is maar ben benieuwd wat het anders kan zijn. Groetjes Monique

sims4.jpg

Bericht 15 van 66 (356 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@HorseQueenx Graag gedaan! Fijn dat het gelukt is.

Groetjes Monique
Bericht 16 van 66 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Ik heb er even vluchtig naar gekeken maar, er is een bestaand rapport voor dit verschijnsel. [OPEN] Aspiration Counters (visually) reset - Answer HQ (ea.com)

Uit de door jou bijgevoegde schermopname kan ik niet precies zien of jouw Sim al 'thuis' is; met andere woorden binnen de kavelgrens of in het huis. Dit schijnt een visuele reset te zijn. Ik raad je aan om je spel eens op te slaan, af te sluiten en daarna weer opnieuw te starten. Normaal gesproken zou de vervulling van de aspiratie van jouw Sim weer op het oude aantal terug moeten springen. Als dat niet het geval is dan moet je dat maar even aangeven. 

 

Het is een soort ruimte sprongetje (Engelse term hiccup) dat jammer genoeg wel vaker voorkomt. Als je last hebt van dit verschijnsel kan je 'Me too' aanklikken in het in de link bijgevoegde bug rapport.

 

Laat even weten of je het hebt kunnen oplossen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 66 (353 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Hoi hoi,

 

Ze was al thuis en was alleen naar de universiteit geweest en helaas bleef het dus op 0 staan. Ik heb hem gelijk daarop moeten afsluiten omdat manlief wou gaan slapen dus ik ga er strakjes weer eens mee spelen, kijken of het nog steeds is. 

Bedankt voor jouw antwoord. Ik wist niet dat dit al bestond als "hiccup" haha...

 

Groetjes Monique

Bericht 18 van 66 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @monique23051,

Even een vraagje; is je originele post met gevonden Bugs/problemen up to date, naar eigen weten, of zijn er inmiddels al wat meer probleempjes opgelost? Ik wil hem graag doorgeven aan de Sims teams namelijk. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 19 van 66 (313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@EA_Leeuw Hoi,

Momenteel nog niet genoeg gespeeld om te zeggen of deze "bugs" opgelost zijn. Sorry! Ik wou vandaag spelen maar ehm nog geen tijd gehad Standard smile haha...

Ik wou hem namelijk ook updaten inderdaad als het opgelost was door er een streep heen te trekken bijvoorbeeld Wink

Groetjes Monique
Bericht 20 van 66 (303 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help