Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

Champion

Hey @monique23051

 

De mismatch tussen haar en wenkbrauwen zou, als het goed is, zijn opgelost met de laatste update. Ik heb een zojuist gesloten bug rapport gevonden dat een beetje doet denken aan jouw situatie: Opgelost: [FIXED] [CoL] Female Hairstyle's Thumbnail is Blonde and Swatch Order Mixed Up - Answer HQ Hoewel ik er niet zeker van ben dat jouw situatie vergelijkbaar is. 

 

Wat je altijd even kunt proberen is de het verwijderen van het bestand localthumbcache.package. Dat is de veiligste manier om te testen en je weet gelijk of jouw probleem is opgelost. Als het niet zo is dan kan ik het nog even verder onderzoeken maar verwacht dat er dan toch sprake is van een ander soort (nieuw) bug.

 

Laat in ieder geval even weten of jouw sim naar het eindbal kon!

 

Veel plezier met spelen! Wink 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 61 van 66 (242 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi hoi, oh dankjewel het ziet er naar uit dat dit hetzelfde is inderdaad ik ga het vanmiddag/vanavond even testen. Ik wou de hele week al spelen maar kwam er niet toe helaas. Ik weet dus nog steeds niet of mijn sim naar het eindbal gaat haha Standard smile Ik zag zondag tijdens het spelen wél dat ze bijna zover was maar helaas ging bij mij het licht letterlijk uit Wink (Viel flauw zodoende).

Ik laat het je weten,bedankt wederom,

Groetjes Monique
Bericht 62 van 66 (236 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi hoi, helaas zijn de wenkbrauwen dus nog steeds zwart Wink Heb alles gecheckt en nope denk dat het inderdaad weer een nieuwe bug is die nog niemand wist? Ook kan mijn kind de aspiratie niet voltooien van speels in apekooi spelen. Weet niet of dit ooit eerder wel kon is de 1e keer dat het namelijk bij mij als wens eruit kwam. Hierbij 2 screenshots. Sorry! Mijn sim krijgt zo meteen de uitnodiging weer voor het schoolbal,ben benieuwd of ze kan gaan. Ze is inmiddels met 10 tieners bevriend dus lijkt me wél.

Bedankt weer,
Groetjes Monique
Bericht 63 van 66 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Ahum de 2 screenshots Wink Kreeg ze natuurlijk niet in een beantwoord bericht erbij geplakt..Sorry!

 

En YESSS mijn tiener Sim kon naar het Eindbal. Alleen dus in een Scenario schijnbaar niet dan denk ik? Thanks voor de oplossing!

 

Eindbal.jpg

 

Groetjes Monique

Bericht 64 van 66 (210 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

Champion

Hey @monique23051,

 

Ik denk dat de mismatch van de wenkbrauwen en haarkleur van jouw ZeemeerSim een hardnekkige oude bug is die is teruggekeerd. @EA_Leeuw, misschien wel iets om mee te nemen naar het team!

 

Dat jouw kind de aspiratie niet haalt is niet vreemd als je kijkt naar de opdracht en als je weet dat je De Sims soms heel letterlijk moet nemen. Nerd Op het bijgevoegde plaatje is jouw Simkind 'heel speels'. Misschien net een tikkie teveel van het goede om de aspiratie te voltooien. Misschien is het verstandig om het even te laten 'afkoelen' of tot rust te laten komen. Cool

Ik heb dit soort situaties zelf ook vaker meegemaakt en het is soms lastig om de juiste balans te vinden. Thinking

 

Hopelijk lukt het wel als je Simkind weer wat rustiger is.

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 65 van 66 (194 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide
@Trismagistos Het gebeurde ook toen ze nog géén zeemeersim was Wink bij gewone tieners ook geprobeerd en volwassen ook hetzelfde. (jongvolwassenen ook). Dus fijn dat het meegenomen kan worden evt. naar het team ja Wink

Mijn kind was idd super speels geworden hahaha Standard smile nadat hij speels erop ging spelen. Maar zelfs als ze alleen speels hebben redde hij het niet dus. Terwijl hij (cherm) er stuk of 5 sims-uren op heeft gespeeld Standard smile

Groetjes Monique
Bericht 66 van 66 (180 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help