Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Hey hey, helaas vandaag pas tijd gevonden om weer eens te spelen en gelijk met nieuw spelbestand gestart (heb namelijk alleen maar scenario's momenteel om mee te spelen haha :D ) En helaas...Géén verbetering bij de duiven dus. Heb overal in Brindleton Bay gekeken en nergens een stoetje duiven te zien. Sorry! Misschien toch een of andere rare bug want laatst had ik namelijk een scenario en daar waren wél die duiven in Brindleton. Raar he? Ik blijf het proberen (had namelijk een sim met wens om alle objecten te vinden dus ook alle veren!)

Groetjes Monique
Bericht 51 van 66 (450 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Champion

Hey @monique23051,

 

Ik blijf het vreemd vinden dat ook in jouw nieuwe vanilla spel de duiven niet zichtbaar zijn. Op dit moment heb ik jouw vraag uitstaan in de testersgroep en hoop dat ik er snel een reactie op krijg. Natuurlijk heb ik ook nog even gezocht of ik vergelijkbare situaties terug kon vinden en kwam bij Reddit een suggestie tegen die ik ook nog even voor een deel heb geprobeerd. Daar werd gesteld dat het iets te maken zou kunnen hebben met de grafische instellingen en de beeldschermopties. De duiven zouden minder of niet zichtbaar zijn als je in laptopmodus speelt. Zou je eens willen kijken met welke beeldschermsetting jij speelt? Als je net als ik met 'ultra of hoge instellingen' speelt dan zou je ze gewoon tegen kunnen komen. Houd er wel rekening mee dat als je een nieuw spel bent begonnen het even zal duren voordat de duiven zich laten zien. Het is wat dat betreft een beetje zoals met de bomen en planten en het fruit dat je kan oogsten: je zult er met je sims enige tijd moeten verblijven en/of een aantal keer moeten terugkeren. 

 

Hoe dan ook, ik kom er nog op terug als ik een reactie heb gekregen van andere testers. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 52 van 66 (436 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Hoi hoi,

Raar he? Ik ga het nog wel in Sulani proberen,daar zit ook zo'n duivengroepje volgens mij Wink Ik had 24 simsuur gespendeerd bij de dierenarts zeg maar en nope...Ik weet niet wat mijn instellingen zijn,moet ik even checken. Niet de hoogste volgens mij Standard smile

Super lief dat je gekeken hebt en de vraag uitgezet hebt. Ik merkte trouwens ook op dat de kikkers ineens niet meer zichtbaar waren ook in 1 spel! (Was wel met een scenario dus moet deze nog even testen zonder scenario Standard smile ) Ik ben benieuwd. Gisteravond was de screenshot helaas niet gelukt dus vandaar geen foto erbij. Ga ik vandaag misschien wel proberen te doen.

Bedankt wederom, Groetjes Monique
Bericht 53 van 66 (433 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

@Trismagistos Yes, heb mijn game nu op een na hoogste gezet qua beeldkwaliteit en jawel ik heb ineens weer duiven (zie screenshot). Hij stond op aangepast (zal altijd wel zo zijn geweest had er namelijk niets aan gedaan Wink ) Dus dat is verholpen! Wel raar dat ik dus eerst wél duiven had en ineens weg waren he? Disappointed Maar goed als het zo verholpen is vind ik het goed Standard smile Ik kan mijn kat namelijk op duivenjacht gaan sturen hahaha...Niet mijn echte kat, de Sim kat  Simba mag het niet van mij namelijk. 

 

Ook de kikkers zijn weer zichtbaar Wink Deze waren echt doorzichtig bij mij sinds paar weken. Maar nu werkt het dus weer wel goed. Bedankt nogmaals,


Groetjes Monique

Bericht 54 van 66 (411 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Je hebt het de onzichtbaarheid van de duiven en de kikkers gelukkig weten op te lossen, @monique23051!

Vrijwel gelijktijdig met de reactie die ik kreeg uit de testersgroep. Daar was ook de eerste reactie om de grafische instellingen aan te passen en de laptopmodus uit te zetten. 

 

In mijn testopzet (moeder met peuter, zonder mods natuurlijk) heb ik het gezin een kavel in Brindleton Bay gegeven. In bijna alle (heel lage) settingen getest en ik zag geen duiven meer.

 

Het is dus veilig om te stellen dat de duiven niet zichtbaar zijn in laptopmodus of in lage grafische beeldscherm instellingen!

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 55 van 66 (741 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Hey, zekersteweten dat het geholpen heeft Standard smile Super blij mee ik wist niet eens dat ik op "aangepaste" beeldkwaliteit speelde :D haha. Maar nu dus wél en ik zie zoveel meer schaduw etc. Bedankt voor de tip! Ik heb ook geen mods enz dus ik wist dat het ergens anders aan moest liggen dus tja...Ik dacht okey dan is het na een nieuwe update ofzo gekomen? Tja je gaat denken he? Thx voor het advies en navraag!

Groetjes Monique
Bericht 56 van 66 (351 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hey hey,

@Trismagistos misschien??

 

Ik heb de laatste tijd weer eens iets wat ik eerst dacht dat het aan mijn sims lag of aan wat ze op dát moment deden lag, maar helaas bij een "vanilla" game is het er nu ook. Een tiener kan ineens géén andere tieners uitnodigen/meenemen naar het eindbal en heeft daardoor ook zelf géén eindbal. De 1e keer dat het gebeurde was mijn Sim op vakantie dus tja dan kan het gebeuren dacht ik omdat ze niet in 'dezelfde' wereld zat als haar mede tieners. Nu 2e keer is ze gewoon thuis en helaas...Zelfde probleem. Heb screenshot gemaakt ervan en ik weet dus niet echt zeker of het een 'bug' is want heb het voorheen nog nooit gehad toen dit pack net uit was. Vreemd genoeg nu pas gevonden zeg maar omdat ik al die tijd géén tieners had! Nu dus wel weer en nu pas dus dit 'lastige' probleem.

 

Hopelijk is er weer iets tegen te doen? Groetjes Monique

Bericht 57 van 66 (279 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

Champion

Hey @monique23051,

 

Sorry voor de wat latere reactie. Soms moet ik mijn aandacht wat meer over klussen verdelen. Nerd

Opnieuw denk ik dat voor het scenario dat je hier speelt er andere regels zijn dan voor een gewoon 'vanilla' spel. Uit de schermopname kan ik, behalve dat er waarschijnlijk geen andere tieners in het spel zijn, ook niet veel opmaken. Het kan dus zijn dat er in jouw scenario gewoon te weinig tieners rondlopen. Maar als ik kijk naar de opdracht die jouw Sims op de schermopname uitvoert lijkt het erop dat dit meer past bij het huiswerk van Studentenleven; maak een presentatie!

 

Zou je eens willen controleren of het scenario er de oorzaak van is? Dat betekent wel dat je even een andere spelopzet moet kiezen en het scenariospel even terzijde zult moeten schuiven. 

 

Ik heb wel een aantal bug rapporten gevonden maar heb geen idee of die hiermee te maken kunnen hebben:

  1. [OPEN] [HSY] Cannot plan goaled events/holiday on Fri/Sat w. teen in household - Page 2 - Answer HQ ...
  2. [HSY] [GF] High School Prom not taking place - Page 19 - Answer HQ (ea.com)
  3. Solved: [OPEN] [HSY] Graduation Not Showing on Calendar - Page 6 - Answer HQ (ea.com)

De eerste gaat echt over de vakantie die je Sims houd. Dit komt ook voor bij De Sims 4 Studentenleven (Discover University) maar wordt niet gezien als een bug.

De tweede heeft meer te maken dat het eindbal (prom) niet plaatsvind terwijl er wel 'afgestudeerden' zijn. Maar in dat rapport zijn er meer rapporten samengevoegd dus zal je wat meer moeten onderzoeken of jouw situatie daar ook in voorkomt. 

De derde gaat echt over het kalender probleem en ik heb niet de indruk dat dat ook in jouw spel geldt.

 

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

 

Alvast bedankt weer! Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 58 van 66 (236 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide
@Trismagistos Hey, ik wist dat je méér te doen had Wink hihi. Ben ook niet zo ongeduldig normaliter maar het is al paar keer voorgekomen, ook bij Vanilla spel bedenk ik me net want Baby Ariel is namelijk bijna geen tiener meer en heeft inmiddels school verlaten (vroeg verlaten) en inderdaad bezig met universiteit :D dat heb je goed gezien! Maar voordat ze naar de uni ging had ik al dit probleem bij haar. Vandaar raar maar waar mijn vraag professor Trismagistos :P hihi.

Ik ga de sites even nalopen die jij me gegeven hebt of ja de sites niet de pagina's (Ik kon niets vinden :D ligt aan mij niet aan jou!) Ik denk dat het inderdaad niet agenda thing is maar inderdaad meer topic 2. Ik kon normaal nog gewoon een sim laten gaan en nu ineens niet meer. Vaag he? Nee nog steeds géén mods/cc in mijn spel je kent me! Dus ik ben benieuwd. Ik ga eens een compleet nieuw spel zonder scenario maken met tieners, die zitten er trouwens genoeg in de buurt want ik had genoeg vrienden (althans m'n simmetje)

Thanks again! Groetjes Monique Standard smile
Bericht 59 van 66 (227 Weergaven)

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide

Nu vond ik wederom een foutje in mijn Vanilla game. Heb totaal nieuw gezin gemaakt voor mijn 'vorige probleem' en nu zag ik ineens weer dat de wenkbrauwen het nog steeds niet goed doen en wel de 1e wenkbrauw en die krijgt gewoon áltijd zwart in het spel. Is al sinds Highschoolyears,ben het alleen vergeten te zeggen ahum DisappointedIk had het namelijk al een keertje gezien toendertijd,maar ik gebruikte meestal de dobbelsteen functie om wenkbrauwen voor nieuwe sims te maken en kwam nooit op deze of amper. Nu kwam ik er dus wél weer op en zag dat het nog steeds was.

 

Hierbij de foto/screenshot van de wenkbrauwen voor @EA_Leeuw . Ik weet dat dit een moeilijke bug is volgens mij. Ook met kleding is dit moeilijk te constanteren toch? Ik had een keertje namelijk een broek die het middel van een sim wegwerkte Standard smile Weet niet meer wanneer enzo.

 

Groetjes Monique


Ps @Trismagistos ben net pas begonnen in dit spel dus weet nog niet of mijn simmetje wel of niet naar het eindbal kan gaan Wink

Bericht 60 van 66 (216 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help