Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Hahaha nee die bug bestaat nog althans mijn kat in ander huishouden van de sims wou het niet doen :D Ik ga het misschien morgen/overmorgen nogmaals proberen als ik in dat huishouden speel! Ik wist niet dat het aan het verhuizen lag! (Dat er dus weer stof lag Standard smile ) Goed om te weten,zo had ik het niet begrepen sorry!.

I'm gonna check it out. Gonna keep you updated Wink

Groetjes Monique (PS ik save altijd elke 10min dus komt goed)
Bericht 41 van 66 (413 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hoi allemaal, @EA_Leeuw of anderen Wink

 

Heb al een tijdje een "probleempje" in Hensley. Daar is maar 1 kraampje open. In 1e instantie dacht ik dat het aan mij lag,maar helaas na diverse updates en na veelvuldig checken blijft het kraampje van Mevrouw Rimpelbil dicht Frown Daar kan je juist de leukste dingen kopen(vind ik).

 

Hierbij een screenshot. 

 

Groetjes MoniqueSimsFoutje.jpg

Bericht 42 van 66 (300 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @monique23051,

 

Er is gelukkig wel een workaround voor dit probleem.

 

Het is bekend dat Mej. Rimpelbil (Crumblebottom) bij sommige spelers en in een aantal spellen is verdwenen. Kijk even of ze nog wel in de wereld van Henford leeft (controleer desnoods ook de families die niet en die wereld aanwezig zijn) De workaround houdt in dat je op de stal klikt en een verkoper inhuurt. Kijk in deze link bij de oplossing van SimGuruNick : [CoL] Crumplebuttom's horticultural store is always closed outside HoB - Pagina 2 - Answer HQ (ea.co...

 

Laat even weten of je daarmee verder kunt. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 43 van 66 (304 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Ik kon helaas ook niemand inhuren (althans niet op de gewone manier Wink ) Ik ga even kijken wat deze zegt bedankt voor de link!!

Groetjes Monique
Bericht 44 van 66 (295 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@TrismagistosYes gewerkt! Geweldig Standard smile Nu heb ik Mevrouw Rimpelbil gewoon weer werkzaam terwijl ik dus iemand inhuurde. Echt maf maar het heeft geholpen! Thxxx

 

Ps ze stond niet in de wereld zeg maar. Dus nergens en in een keer met het kopen van een winkeltje op het terrein van de bar en daar dus iemand ingehuurd verscheen ze ineens uit het niets. 

Groetjes Monique

Bericht 45 van 66 (294 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Mevrouw Rimpelbil is er weer gelukkig Standard smile sim.jpg

Bericht 46 van 66 (307 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager
@monique23051, Happy Days, zoals we dat zeggen! Goed om te lezen dat het weer werkt. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 47 van 66 (284 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Hey hey,

 

Ik heb net weer iets "nieuws" ontdekt (denk ik) als je bij Brindleton Bay bent zijn daar normaliter duiven te zien en daar kan je dan jouw kat of hond op af sturen (of de Sim) en dan verliezen ze veren. Nou ze verschijnen al een tijdje niet meer daar. Ik weet niet of het in andere buurten ook zo is en/of dit "foutje" misschien ook te omzeilen valt? 

SimsAlabim.jpg

 

Heb af en toe mevrouw Rimpelbil trouwens nog steeds niet Frown Ik was in een nieuw spelbestand bezig en ook daar was ze weg en bleef ze weg ondanks dat ik dus @Trismagistos 'trucje' had uitgevoerd. Ik kan wel de spulletjes nu kopen omdat ik ergens anders die marktkraam heb geplaatst (alleen betaal je dan iedere keer 100,- voor iemand in te huren)

 

Groetjes en fijn weekend iedereen,

Monique 

Bericht 48 van 66 (251 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Champion

Hey @monique23051,

 

Tja, het kost wel iedere keer wel § 100,- om iemand voor de stal in te huren en dat kan soms lastig zijn als je het probleem van de verdwenen mej. Rimpelbil zonder cheats wilt oplossen. Het is ook een workaround en zoals vaker met workarounds is het hopen dat de echte oplossing snel volgt. Misschien wel in de volgende 'Waslijst'.

 

Ik heb ook nog even naar het duivenprobleem gekeken!

Ik denk dat dit probleem eerder te maken heeft met het spelen van een scenario dan met een 'vanilla' spel. Ik heb zelf even getest en vind in Brindleton Bay nog voldoende groepjes duiven. Zie schermopnames:

 

1) Voor de dierenkliniek,   2) in de bocht  en  3)

Schermafbeelding 2022-09-24 101740.png   Schermafbeelding 2022-09-24 101829.png

 

bij de bankjes en prullenbak waar jij de schermopname hebt gemaakt.

Schermafbeelding 2022-09-24 101640.png

 

Dus zou je het nog eens willen testen met een spel waarin je geen scenario speelt. Als je ook daar geen duiven meer ziet dan moeten we even verder kijken. Thinking

Alvast bedankt maar weer! Large smile

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 49 van 66 (239 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@Trismagistos Dankjewel Wink Ik ga het dadelijk gelijk testen met een ander spelbestand. Raar dat het met scenario inderdaad niet werkt dan. Maar goed er is een 'waslijst' aan bugs haha. Thx voor het checken!

Groetjes Monique
Bericht 50 van 66 (225 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help