Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

Hoi hoi,

 

Ik heb een paar bugs na het installeren van het nieuwe pack. 

 

 

* Sims dragen continue zakken op in mijn wereld. Heb al op "jouw" advies het uit gezet via de brievenbus (buurtplan) maar helaas lopen er nog steeds héél veel rond mét een zak :-)  opgelost na nieuwste patch!

 

* Als je gereserveerd (en vooruit betaald) had zou je 3 items krijgen, helaas dus niet gelukt (bekend probleem).    Opgelost!

 

* Sims volgen naar voetbal training of iets anders kan alleen maar als het in de agenda staat! (Dus niet elke dag) Dit is normaal volgens mij. (ik las dat iemand dit vroeg).

 

* Sims app (nieuwe telefoon gadget) loopt vaak vast. Ik doe het spel nog meer opslaan dan anders en dan opnieuw herstarten.Opgelost na nieuwste patch!


Sims konden geen stinkbom in een locker/kluisje leggen maar inmiddels wel!  Een Sim moet wel iets hoger in "ondeugd" zijn om dit te kunnen doen!

 

* Sims die een foto van 2 personen wil maken (selfie) mislukken vaak (dan zie je een sim door de andere sim heen staan als ze gaan zoenen bijvoorbeeld)Zie foto (Dit gebeurt alleen op sportdagen zeg maar waar ze voor een spandoek een selfie kunnen maken. Dit gebeurt helaas elke keer als ik dit probeer. Verdere selfies gaan goed.)

SimKissSelfie.jpg

 

* Sims huis wordt helaas niet vuil meer of héél erg langzaam. (Momenteel bij 2 van mijn families wordt het huis totaal niet vuil en dat terwijl ik er al 2 weken mee speel in Simstijd zeg maar dan...

 

* Sim (mannelijke) krijgt in CAS een totaal andere bouw/haarstijl/snor etc als je hem verkleed in uitgelichte kleding (zie topic erover: Sims change when you dress them into other form! - Answer HQ (ea.com))

ImranLuckynotsolucky1.jpg

*Foto's van het basketballen (en telkens als ze een bal schieten en ze hebben iets van 2e kleding in CAS of gekocht van Trendi/Theekring (Winkeltje) dan verkleden ze zich telkens als ze 1 bal gooien. Dus met basketballen zijn ze zich continue aan het verkleden Standard smile 

 

Basketball.jpgbasketball1.jpg 

 

 

* Sociaalmaatje crasht de game telkens als er een nieuwe tiener (dus opgegroeide tiener bij mij) nét voor 1e keer haar sociaalmaatje opent. Telkens als ze vrienden toevoegt dan "crasht" de game. Ik kan niets doen en moet de game dus sluiten via onderaan in mijn laptop de game de vensters te sluiten. Ik dacht dat het opgelost was maar helaas nog niet.

 

* Sims die op de universiteit zitten krijgen telkens de melding dat ze bij de ELAN zijn aangesloten en deze sim kreeg dan ook telkens een t-shirt én poster daarvan. Heb deze 3x al verkocht (poster) en blijft komen deze melding. Dit is pas sinds vandaag (10-08) na een nieuwe update mij opgevallen nadat ik met 2 sims op de universiteit zat. Heb ik hiervoor nog nooit gehad!

SimUniversiteitmelding.jpg

 

Er komen steeds meer vragen op deze site zoals "mijn sims slapen niet meer of deuren kunnen niet geplaatst worden (of verdwijnen zelfs!) of Sims maken hun huiswerk niet,dit is heel gemakkelijk op te lossen:

Verwijder je Mods of CC (custom content) uit de mods map van de sims en volg deze stappen op oftewel de 50/50 methode. Momenteel zijn 9 van de 10 "bugs" hiermee op te lossen behalve bovenstaande "bugs" helaas niet! Succes The Sims 4 - De Sims 4 - Mods en updates voor de game (ea.com)

 

Dit waren tot nu toe bij mij de bugs,dus ik vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Nog geen andere gehad. Ik wil jullie gerust up to date houden als jullie dit willen. Ik speel best veel weer tegenwoordig. Tot nu toe is het gewoon alles uitvogelen en veel proberen. In 1e instantie wist ik ook totaal niet hoe je een schoolfeest kon houden, dit heb ik inmiddels gevonden. Gewoon naar Copperdale reizen naar het auditorium (dag van tevoren doen!!) en dan dus het auditorium "aanpassen" in de bouw-functie naar bijvoorbeeld schoolfeest of naar carriere dag. Dan krijg je gelijk de "verbouwing" te zien.

 

Veel speel plezier,

Groetjes Monique (aka Monkidegreef op simsEA forum)

CM edit: even titel aangepast om het wat makkelijker te onderscheiden. Standard smile 

Bericht 1 van 66 (855 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

[ Bewerkt ]
Champion

Je hebt het de onzichtbaarheid van de duiven en de kikkers gelukkig weten op te lossen, @monique23051!

Vrijwel gelijktijdig met de reactie die ik kreeg uit de testersgroep. Daar was ook de eerste reactie om de grafische instellingen aan te passen en de laptopmodus uit te zetten. 

 

In mijn testopzet (moeder met peuter, zonder mods natuurlijk) heb ik het gezin een kavel in Brindleton Bay gegeven. In bijna alle (heel lage) settingen getest en ik zag geen duiven meer.

 

Het is dus veilig om te stellen dat de duiven niet zichtbaar zijn in laptopmodus of in lage grafische beeldscherm instellingen!

 

Veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 55 van 66 (742 Weergaven)

Alle reacties

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★ Guide

Ik heb juist een probleem met slapen van de tiener. Zelfs als haar energiebalkje op geel staat, kan ik haar niet laten slapen ze staat steeds weer op. Ik weet alleen niet zeker of het een bug is, of door de  puber gemoedtoestand  komt. Ook als ik de eigen wil voor geselecteerde sims heb uitgezet.

Bericht 2 van 66 (839 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Community Manager
Hey @monique23051,

Ik heb even jouw post (met bijbehorende extra post van Lotje) afgesplitst van het topic waar je hem eerst in had geplaasts. Dit maakt het wat overzichtelijker. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 66 (817 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide

Dankjewel Wink Ik wist niet of er al een artikel over was of dat ik er 1 mocht aanmaken sorry. Bedankt voor het aanmaken hiervan.

 

Groetjes Monique

Bericht 4 van 66 (773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle Sims in het spel verouderen bij de 'lang leven instelling'!

★★★ Guide
@Lotje1981 Ai da's ook vervelend. Die van mij slaapt gelukkig weer wél...Wil soms zelfs niet opstaan :D haha...Ach ja.

Groetjes Monique
Bericht 5 van 66 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Newbie

Ik heb ook het uitbreidingspakket Middelbare school.

Ik kan niet naar school omdat de simspoppetjes  opeens ouder worden.  

Weten jullie wat ik daaraan kan doen of hoe dit komt?

Bericht 6 van 66 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@HorseQueenx Hoi,

Ja dit is de bug die na de laatste update er in is geslopen. EA is zijn best aan het doen om dit op te lossen. Lees hier wat je er tegen kan doen:
https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Alle-Sims-in-het-spel-verouderen-bij-de-lang-leven-instelling/m-...

Ik weet niet of je mods of CC hebt in jouw game maar de laatste tijd (lees na de update en nieuw pack) speelt de game niet zo soepel meer (netjes gezegd) met mods of aangepast materiaal. Verwijder daarom je Mods (of CC) en doe deze per set er opnieuw in om uit te vogelen of bugs blijvend zijn of aan een mod ligt.

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-4/mods-and-the-sims-4-game-updates/ Zie deze pagina voor hulp.

Succes en veel speel plezier,

Groetjes Monique
Bericht 7 van 66 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Newbie
@monique23051 Dank je wel, ik ga het proberen!
Bericht 8 van 66 (696 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

Champion

Hey @HorseQueenx,

 

Inmiddels is er een fix voor de patchupdate live gegaan. Zorg er in ieder geval voor dat je die fix download en gebruikt.

Voor zover we nu kunnen zien zijn de verouderingsproblemen en een aantal andere bugs opgelost. 

 

Meer informatie volgt later.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 66 (695 Weergaven)

Re: Bugs na het installeren van uitbreidingspakket: 'Middelbare School'

★★★ Guide
@HorseQueenx Als het gelukt is laat je het dan weten alsjeblieft? Bedankt! Groetjes Monique
Bericht 10 van 66 (683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help