Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

door monique23051
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Bij het kleden van Sim veranderd alles!

★★★ Guide

Hoi,

 

Ik heb sinds paar dagen dit:

 

Ik ga mijn sims zich laten verkleden en ik laat ze dan verschillende kledingstukken passen en dit is me nu helaas al 2x gebeurd dus het is een "bug" ben ik bang,maar weet niet of het samenhangt met "Middelbare School" patch, ze krijgen dan het uiterlijk van de Sim die op het plaatje staat bij de uitgelichte looks. Het gebeurt telkens bij deze look. (Zie foto).

 

Ik heb géén mods of cc Wink

 

Ik weet niet wat ik er tegen kan doen dus plaats ik het maar eventjes hier...Hopelijk weten jullie iets (EA?)

SimTeddy1.jpgImranLuckynotsolucky1.jpg

 

Groetjes Monique

Bericht 1 van 6 (372 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

Champion

Hey @monique23051,

 

Ik heb dit probleem even met een paar andere helpers besproken en we hebben wel de indruk dat het een bug zou kunnen zijn.

 

Om dit bij meer spelers onder de aandacht te brengen is het misschien handig om dit te rapporteren via de Engelse pagina: The Sims 4 | Forum | Bug Reports | EA Answers HQ  Als je een nieuw topic aanmaakt dan wordt je vanzelf naar een formulier geleid. Pas als je dat helemaal hebt ingevuld kan je het verzenden. 

Ik heb geprobeerd het te reproduceren maar het is me niet gelukt. Dat wil zeker niet zeggen dat het geen bug is! 

Als meer spelers een vergelijkbare situatie herkennen, kunnen ze 'Ik ook' aanklikken.

 

Alvast bedankt.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (353 Weergaven)

Alle reacties

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

Champion

Hey @monique23051,

 

Ik heb dit probleem even met een paar andere helpers besproken en we hebben wel de indruk dat het een bug zou kunnen zijn.

 

Om dit bij meer spelers onder de aandacht te brengen is het misschien handig om dit te rapporteren via de Engelse pagina: The Sims 4 | Forum | Bug Reports | EA Answers HQ  Als je een nieuw topic aanmaakt dan wordt je vanzelf naar een formulier geleid. Pas als je dat helemaal hebt ingevuld kan je het verzenden. 

Ik heb geprobeerd het te reproduceren maar het is me niet gelukt. Dat wil zeker niet zeggen dat het geen bug is! 

Als meer spelers een vergelijkbare situatie herkennen, kunnen ze 'Ik ook' aanklikken.

 

Alvast bedankt.

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 6 (354 Weergaven)

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

★★★ Guide
@Trismagistos Geen probleem, ga ik morgen even doen. Mijn Engels is goed genoeg om dat te kunnen doen Wink

Ik had niet verwacht dat het een bug was...Maar het zou kunnen vandaar dat ik het eventjes hier neer zette Wink.

Groetjes Monique
Bericht 3 van 6 (347 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

★★★ Guide

Hoi,

 

Ik heb het net op het Engelstalig forum gezet hopelijk kan EA hier iets mee Wink Ik heb er verder niet veel last van aangezien ik het van te voren had opgeslagen en daarna niet. Dus heb mijn simmetjes gewoon in hun gewone vorm weer terug.


Succes,

Groetjes Monique

Bericht 4 van 6 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

Community Manager

Alhoewel wij hier geen officiële afgesplitste Bug rapport sectie hebben voor De Sims 4, is het natuurlijk ook goed als je een bug of ander probleem met het spel hier wilt rapporteren, in het Nederlands. Wink Negen van de tien keer is het toch zo dat gerapporteerde problemen vaker voorkomen dan men in eerste instantie denkt, een rapport in een native taal is vaak duidelijker en diepgaander dan als je geforceerd bent om het in een andere taal te doen. De rapporten worden toch allemaal doorgegeven aan de teams, als ze het zelf niet al lezen. Wink

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 6 (286 Weergaven)

Re: Bij het kleden van Sim veranderd alles!

★★★ Guide
@EA_Leeuw Hoi,

Ik heb het op het Engelse forum gezien dat het helaas vaker voorkomt Wink dus daar staat mijn 'bug" nu dus ook bij. Thx voor het helpen hier. Ik zal het zeker rapporteren hier als ik weer iets tegen kom.

Groetjes Monique

Ps 1 ding dacht ik dat opgelost was in bugs (mijn topic) maar helaas...Sims doen op sportdagen nog steeds de selfies alleen maken. Daar gaat het telkens mis als je op zo'n spandoek klikt en dan selfie maken met klikt en dan krijg je dus een "rare" selfie Standard smile hihi...Zie JPG
bij topic...
Bericht 6 van 6 (268 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help