Alle aankopen Sims kwijt na omzetten email adres

door abcS3iSf58OK7j
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Alle aankopen Sims kwijt na omzetten email adres

★★★ Newbie

Goedemorgen,

 

Een tijdje geleden heb ik omdat min orgin account al erg oud is en het een oud email adres was waar ik niet meer in kom mijn mail adres aangepast naar mijn mail adres die in gebruik is. Nu zijn alleen al mijn Sims games zoek. Al contact gehad met ea via chat maar zij kunnen niets terugvinden. VREEMD!! 

 

Nu game ik niet veel meer maar het heeft me wel een vermogen gekost dus vind het niet normaal. Heeft iemand tips hoe ik deze games weer terug kan krijgen? 

 

Alvast dank voor jullie hulp!!

Bericht 1 van 3 (282 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle aankopen Sims kwijt na omzetten email adres

Champion

Hey @abcS3iSf58OK7j,

 

even een paar vragen. Speel je De Sims 4 via PC of Mac of via een console (ps4 of Xbox)? Als je de Sims hebt aangeschaft via Steam dan kan je ook daar nog eens proberen.

 

Heb je bij de chat je oude en je nieuwe e-mailadres opgegeven? Want als jij jouw Sims 4 spellen (nog) niet kunt vinden onder je nieuwe e-mailadres dan zouden ze nog steeds  geregistreerd kunnen staan onder het oude e-mailadres. Heb je jouw adres gewijzigd via het EA account? Rechts bovenin zie je jouw inlognaam. Is dat hetzelfde inlog ID dat je hebt gebruikt om Origin te starten? 

 

Als je op je inlognaam rechtsboven klikt zie je ook de optie EA-Account als je daarop klikt kom je vanzelf in een menu. In dat menu kan je veel van je gegevens controleren en eventueel bewerken (zie schermopname) Heb je dat menu gebruikt om je email adres aan te passen? Kan je jouw gegevens daar nog eens controleren en kijken of je de juiste gegevens hebt gebruik?

 

Schermafbeelding 2022-09-25 121659.png

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Alle aankopen Sims kwijt na omzetten email adres

Community Manager
Hey @abcS3iSf58OK7j,

Ik vermoed dan toch echt dat je per ongeluk met het verkeerde EA-account bent ingelogd in Origin, waardoor je je spellen niet meer kunt zien.

Mocht je niet meer bij het emailadres kunnen wat zit gekoppeld aan je andere, originele, EA-account (waar alle spellen op staan), kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Die kunnen dan kijken of dat ze je misschien kunnen helpen om je account te herstellen.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help