Re: 2 sims 4 accoutns op 1 computer met 2 microsoft accounts ERROR

door oonamouton
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

2 sims 4 accoutns op 1 computer met 2 microsoft accounts ERROR

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Hallo ik heb een vraag kan je op 2 microsoft accounts tegelijk een ea account hebben ik heb op alle bij de accounts de sims 4 gedownload en en er zijn alle maal technische problemen opgelopen zoals: een foutmelding bij het opstarten van de sims 4 hij zegt dat de fout aan jullie kant ligt , dan bij mijn ander account logt hij zichzelf af door een foutmelding 

ik had eerst de origin app maar door het downloaden van het tweede account is hij veranderst daar de ea app ik heb al verschillende keren mijn app en de sims gerepareerd maar het helpt niet kan iemand zeggen hoe dat komt 

zou het kunnen helpen om het tweede account te verwijderen

ligt dit effectief aan jullie of ligt dit aan mij

 

alvast bedankt

 

(ik heb de game al een lange tijd)

Bericht 1 van 3 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: 2 sims 4 accoutns op 1 computer met 2 microsoft accounts ERROR

Champion

Hey @oonamouton,

 

Normaal gesproken zou je op twee verschillende computers met twee verschillende Microsoft accounts twee EA App accounts  kunnen hebben met hetzelfde e-mailadres. Voorwaarde is dan wel dat je maar een van de twee computers aan hebt staan. 

Wat jij omschrijft kan waarschijnlijk niet! Je kunt dus niet twee verschillende Microsoft accounts met hetzelfde e-mailadres op één en dezelfde computer gelijktijdig laten draaien. Je kunt wel op twee verschillende Microsoft accounts een EA App installeren en daarna afzonderlijk (dus niet gelijktijdig) met hetzelfde EA account inloggen. 

 

Ik denk dat het zeker kan helpen om een van de Microsoft accounts te verwijderen. Het EA account werkt met een e-mail account en een wachtwoord. Zolag je die in stand houdt zou je De Sims 4 daarna gewoon kunnen downloaden en spelen.

 

Hopelijk heb je hier iets aan. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (238 Weergaven)

Alle reacties

Re: 2 sims 4 accoutns op 1 computer met 2 microsoft accounts ERROR

Champion

Hey @oonamouton,

 

Normaal gesproken zou je op twee verschillende computers met twee verschillende Microsoft accounts twee EA App accounts  kunnen hebben met hetzelfde e-mailadres. Voorwaarde is dan wel dat je maar een van de twee computers aan hebt staan. 

Wat jij omschrijft kan waarschijnlijk niet! Je kunt dus niet twee verschillende Microsoft accounts met hetzelfde e-mailadres op één en dezelfde computer gelijktijdig laten draaien. Je kunt wel op twee verschillende Microsoft accounts een EA App installeren en daarna afzonderlijk (dus niet gelijktijdig) met hetzelfde EA account inloggen. 

 

Ik denk dat het zeker kan helpen om een van de Microsoft accounts te verwijderen. Het EA account werkt met een e-mail account en een wachtwoord. Zolag je die in stand houdt zou je De Sims 4 daarna gewoon kunnen downloaden en spelen.

 

Hopelijk heb je hier iets aan. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (239 Weergaven)

Re: 2 sims 4 accoutns op 1 computer met 2 microsoft accounts ERROR

★★★★★ Newbie
@Trismagistos bedankt ik heb Mijn computer eens helemaal afgesloten en de game gerepareerd en het werkt weer bedankt voor het snelle reageren
Bericht 3 van 3 (215 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help