Min spille proces forsvinder???

by anne799y
Reply

Original Post

Min spille proces forsvinder???

★★★ Newbie

Product: The Sims 4
Platform:Mac
Which language are you playing the game in? Dansk
How often does the bug occur? Every time (100%)
What is your current game version number? Sims 4
What expansions, game packs, and stuff packs do you have installed? Sims 4 - hunde og katte
Steps: How can we find the bug ourselves? Pas
What happens when the bug occurs? At jeg ikke kan se de spil jeg gemmer
What do you expect to see? At mine spil vil gemme
Have you installed any customization with the game, e.g. Custom Content or Mods? Never used.
Did this issue appear after a specific patch or change you made to your system? No

Når jeg har spillet sims og jeg gemmer spillet, og kalder den f.eks. "Familien Olsen"  vil den ikke gemme. Min spille proces forsvinder bare. Når jeg så næste gang åbner min sims op og jeg vil spille, har den kun gemt selve familien jeg har lavet, altså menneskerne, og grunden jeg har købt, men ikke huset jeg har bygget på og alt det jeg har lavet i spillet. Dvs. det eneste den har gemt er familien, og når jeg så åbner det står de bare på en tom grund. Jeg har afinstalleret og installeret origin og sims flere gange, men der er ingenting der virker, den vil bare ikke gemme min spille proces. Jeg håber i kan hjælpe mig.

 

Mvh Anne 

Message 1 of 2 (192 Views)
0

Re: Min spille proces forsvinder???

[ Edited ]
Hero

Hi @anne799y 

 

At the moment the following languages are supported

 

Please repost it in any of the aforementioned languages in the appropriate forum.

  

You can also contact an EA Game advisor on the EA Help Center. Detailed instructions can be found here: Talk to us: How To Contact EA Help for Support

Good Luck
Crin

Trennlinie

I don't work or have any association with EA. I give advice to the best of my knowledge and cannot be held responsible for any damage done to your computer/game.
Please only contact me via PM when asked to do so.



Important Threads


Message 2 of 2 (188 Views)
0