looks like you're offline

door playerangelo
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

looks like you're offline

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik speel Battlefield 1 op PS4. De PS4 is verbonden met een WIFI netwerk en dit werkt ook degelijk. Zo kan ik bijv. naar de Playstation Store gaan en zaken downloaden.

 

Wanneer ik echter Battlefield 1 online wil spelen, lukt dit niet. Het startscherm van Battlefield 1 toont: "looks like you're offline" terwijl ik dus wel degelijk online hoor te zijn.

 

Games die niet van EA zijn (bijvoorbeeld Activision) werken wel online. 

 

Kan iemand helpen?

 

Bedankt. 

Bericht 1 van 5 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: looks like you're offline

Community Manager (retired)
@playerangelo Hey!

Sorry om te horen dat het spel aangeeft dat je offline bent. We zagen wat problemen vandaag en waren benieuwd of het sinds na het herstarten van het spel dit probleem verholpen is?

Zo niet, heb je een actieve Playstation Plus subscriptie?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 5 (443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: looks like you're offline

★★★ Newbie

Dag Neil

 

Het probleem is nog niet verholpen. Ik heb een actief Playstation Plus abonnement dus daar kan het niet aan liggen. Zoals gezegd, lukt het online spelen van andere games (niet EA) wel. 

Kan er een andere reden zijn?

 

Mvg, Angelo

Bericht 3 van 5 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: looks like you're offline

Community Manager (retired)
@playerangelo Welke andere EA games speel je nog meer waar dit ook een probleem is?

Ik denk dat het beste is om even contact te zoeken met onze helpdesk om het account te laten dubbel checken om te zien of daar iets mee is dat dit kan veroorzaken.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:

1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 5 (392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: looks like you're offline

★★★ Newbie

Dag Neil

 

Ook Star Wars Battlefront 2 werkt niet online. Dit is het enige EA spel dat ik speel naast Battefield. Het is frappant dat beide spellen van dezelfde maker zijn en beiden niet online werken. Ik zal contact opnemen zoals je zegt.

 

Mvg, Angelo

Bericht 5 van 5 (386 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help