bf5 crasht nog steeds

door Serrie12
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

bf5 crasht nog steeds

★★ Novice

Hoi internet,

 

Dice heeft zijn laatste updates uitgebracht voor bf5. Dat betekent dat zij geen fix gaan maken voor de welbekende crashes waarbij je hele pc opnieuw opstart midden in een game. 

Op het internet zijn veel oplossingen te vinden voor dit probleem, helaas ze werken allemaal niet. Dat lees je ook in de reacties er onder. (een voorbeeld: Dit is een link )

 

Heeft iemand een fix gevonden die wel werkt? 

 

Ik zit hier met een rete snelle setup van een half jaartje oud. Ik hoopte dat ik ondertussen toch wel de laatste Battefield kon spelen. Helaas. 

Bericht 1 van 3 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bf5 crasht nog steeds

EA SPORTS FC Team

Hey @Serrie12,

 

Ik heb jouw topic verplaatst naar het BFV forum, waar het wat beter past. 

 

Er zijn nog enkele dingen die je kunt doen:

 

  • Controleer jouw MsInfo32 om te zien wat de crash veroorzaakt. Je kunt deze ook naar mij DM'en zodat ik het na kan kijken.
  • Controleer jouw DxDiag om te zien of jouw PC voldoet aan de systeemvereisten en of er foutcodes te zien zijn voor BFV.
  • Voer een Schone Start van Windows uit en start dan alleen Origin en BFV op. Controleer daarna of het werkt, zo ja: dan kan je 1 voor 1 jouw programma's opstarten om te zien welke het probleem veroorzaakt.
Jason.png
Bericht 2 van 3 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bf5 crasht nog steeds

EA SPORTS FC Team

Ik plaats hier even een reactie aangezien ik niet kan reageren op DM's op het moment @Serrie12.

 

Zou je jouw bericht hier nogmaals willen plaatsen?

Jason.png
Bericht 3 van 3 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help