Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

[ Bewerkt ]
★★★ Expert

@EA_Jason Dank je wel voor de snelle reactie. 

Heb diverse keren contact gehad maar men geeft aan te wachten op een oplossing. Dit was dan doormiddel van chat. 

Nog tips wat er gemeld kan worden als je belt? 

Bericht 11 van 23 (2.192 Weergaven)

Ik unlock geen wapens en skins waar ik wel recht op heb

★★★ Newbie

Voorbeeld: ik heb de Sten nu op lvl 10 maar krijg de skins die erbij horen niet en zo zijn er nog meer dingen. De game unlocked niets voor mij.... 

Bericht 12 van 23 (2.171 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bren gun unlockt niet?

EA SPORTS FC Team

Klopt we werken eraan en een mogelijke oplossing is door de ronde vervroegd te verlaten en zo de juiste items krijgen. 

 

Ik denk dat dit probleem en een aantal andere problemen aan elkaar gelinkt zijn, maar het is een kwestie van afwachten om te zien wat de uitkomst van het onderzoek is. 

 

Hopelijk heb ik binnenkort meer informatie.

Jason.png
Bericht 13 van 23 (2.167 Weergaven)

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

EA SPORTS FC Team
@flyinghorse101 Net even gechecked met de helpdesk:

Ze kunnen alleen max rank spullen en items van bepaalde objectives toevoegen.

Niet van de normale progressie wapen voor bepaalde levels.

Daarnaast hebben we nog een mogelijke oplossing:

- Ga naar Practice Mode
- Kies voor Practice vs other players
- Blijk spelen totdat je een rank omhoog gaat in een class
- Er is maar 1 rank nodig
- Dit zal de wapens moeten unlocken
Jason.png
Bericht 14 van 23 (5.298 Weergaven)

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

EA SPORTS FC Team
We hebben net een update geplaatst:

https://new.reddit.com/r/BattlefieldV/comments/e9oxzo/community_broadcast_improving_update_52/

This is the TL;DR of what we’re changing in an upcoming Hotfix:

Issues with End of Round, and Unlocks not unlocking are high priorities requiring updates to our backend servers. I’ll keep you updated on our progress with this but I want to assure you that your progression is correctly tracking in spite of the End of Round issues, and we are actively working on new scripts that will realign the systems.
Jason.png
Bericht 15 van 23 (2.167 Weergaven)

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

[ Bewerkt ]
★★★ Expert

@EA_JasonWorkaround net getest en werkt. Dank voor de link! Hopelijk kan die dit weekend nog erop. *fingers crossed* 

Bericht 16 van 23 (2.149 Weergaven)

Re: Bren gun unlockt niet?

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem nu ook een maand later. Is het nog steeds niet opgelost?

Bericht 17 van 23 (2.085 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bren gun unlockt niet?

★★★ Expert

Ja is gemeld als opgelost. De mensen die nog unlocks nodig hebben worden doorverwezen naar help.ea.com. (support van EA)

Ik ga er even vanuit dat je al practice vs players hebt gespeeld tot je wapen weer gerankt is. Dat was de workaround hiervoor. 

Bericht 18 van 23 (2.053 Weergaven)

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

★ Novice

Fijn dat dit probleem inmiddels echt is opgelost - oh wacht, toch niet. Erg raar dat je ook niet persoonlijk contact op kan nemen met EA maar dat dit via Nederlandse fora moet waar niemand op kijkt. Ik heb in maart een een vraag hierover geplaatst maar daar is tot op heden niets mee gedaan, weet iemand wat je kan doen als je dit probleem nog steeds hebt en geen zin hebt in een workaround maar gewoon een fix wil zien. Lijkt me een zeer redelijke verwachting na al die maanden. 

Bericht 19 van 23 (1.899 Weergaven)
0 Kudos

Re: M1907 en Turner SMLE unlocken niet

EA SPORTS FC Team

Ik zal de feedback doorgeven dat het nog steeds niet werkt @BorisPDV, werkte de workaround wel voor jou?

 

Daarnaast is het nog steeds mogelijk om contact op te nemen met onze helpdesk, dit doe je via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 20 van 23 (1.892 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help