Re: Wallhack, ... , ... in BFV

door DUTCHPYROTECHNIC
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

★★ Novice

Och hier 6 jaar admin geweest met het spel Wolfenstein " Enemy Territory "  en daar een hele boel geleerd hoe je moet beoordelen of iemand wallhack gebruikt! 

We hadden een onwijs eerlijk en * goed team (clan) die zo nu en dan los gingen met wallhack. Ik en de andere admin moesten die andere spelers volgen in de spec om te bekijken of ze wel of geen wallhack gebruikten. Als je weet waar je naar moet kijken , pik je ze er zo tussen uit! 

 

Uit het verleden is gebleken dat er na een jaar of twee niet meer omgekeken werd naar cheat protection , er was wel een progje voor ( de naam ben ik ff kwijt) maar had het idee dat dit totaal niet hielp. 

 

En Ja, ook in BFV kom ik ze tegen!

En dan snap ik toch echt een ding totaal niet? 

Waarom gebruiken jullie geen filter systeem om naderhand te bekijken of iemand wallhack gebruikt!? 

Hoe makkelijk is het om iemand achteraf de bekijken als iemand buitensporig veel kills scoort. 

Om een voorbeeld te geven, we zien in game vele nieuwe spelers in game die buitensporig veel kills halen , waar een ander lang voor heeft moeten spelen om te snappen hoe je moet spelen. 

Firestorm = weer een ander verhaal, dat is meer man tegen man, btw, mijn complimenten , wat gaaf om te spelen en voor mij ,de allerbeste mod die is uitgebracht . 

Jammer dat er ook twee vrienden met elkaar mogen spelen in een solo mod ! 

Ik rapporteer alleen als ik 100% zeker ben van mijn beleving in game. 

 

Bericht 11 van 16 (910 Weergaven)

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

EA SPORTS FC Team

Zelf heb ik Firestorm nog niet gespeeld, ik kijk meer BR op bijvoorbeeld Twitch dan dat ik ze speel. Teveel druk en stress :D

 

Ik wel wel een tijd lang Apex Legends gespeeld op de PS4.

 

Maar goed, super bedankt voor de info en jouw inzet en dat je de spelers rapporteert. Voor degenen die andere spelers ervan verdenken van vals spelen, kan je deze link gebruiken om ze te rapporteren:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

Jason.png
Bericht 12 van 16 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

★★ Novice

Ohhhhhhhh , te veel stressssss en druk = niet goed voor je bloeddruk ! 

Ik heb dan toch nog een brandende vraag: Hebben jullie ooit met elkaar geoefend hoe je specifiek naar wallhack gebruikers moet kijken! 

Zoals ik al vermelden, in onze oude clan lieten we members wallhack gebruiken en moesten ze er uit plukken. 

Hier toen der tijd heel veel van geleerd en was een pracht tijd. 

 

Dan heb ik nog een laatste vraag: In firestorm  samen spelen met een ander in solo, is dat toegestaan????? 

Anders hen ik er nog wel een heel stelletje om aan te geven. 

Mocht dit wel het geval zijn, vind ik dit een keuze die not done is. 

 

 

Bericht 13 van 16 (886 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

EA SPORTS FC Team

Ik kan helaas geen informatie vrijgeven over anti-cheat en hoe wij te werk gaan met cheaters. 

 

Het enige dat ik je aan kan raden is dat je spelers rapporteert wanneer ze het spel bederven of wanneer je ze ervan verdenkt dat ze vals spelen. 

 

Of het toegestaan is of niet durf ik niet te zeggen, die informatie heb ik niet. 

Jason.png
Bericht 14 van 16 (875 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Wat te doen als ik telkens weer spelers tegen kom die wallhack gebruiken in bf5  Firestorm solo  waarvan je geen profiel kan vinden ?

 

(gebruikersnaam verwijdert) is er zo een van en niet te vinden 100% dat deze vent wh gebruikt. 

 

En nog steeds onbegrijpelijk dat er velen samen spelen in firestorm solo , deze telkens aangeef en keer op keer weer tegen kom. 

Bericht 15 van 16 (443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wallhack, ... , ... in BFV

Community Manager (retired)
 
Ik heb de speler naam even weggehaald omdat we geen name and shame toelaten op dit forum en ook reports via deze methode niet hanteren. 
 
Als de optie er in-game niet is volg dan de stappen op deze link en volg het gedeelte voor 'zonder in-game optie' om deze spelers te rapporteren en geef hier aan welk spel en modus je speelt.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 16 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help