Re: Licentie kan niet worden verstrekt. Accountstatus ongeldig

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Licentie kan niet worden verstrekt. Accountstatus ongeldig

★ Novice

hallo EA,

ik heb battlefield V via steam gekocht en gedownload. wil hem opstarten, staat er dat er geen licentie verstrekt kan worden, accountstatus ongeldig.

Ik heb op EA, Origin en steam ingelogd.

het valt me op dat. als ik een spel van EA koop, dat er ALTIJD problemen zijn. battlefield 3, fifa 12/13 battlefield V.

 

Ik heb media feature pack for N versions of windows 10 geprobeerd te downloaden, werkte niet.

mijn account werkt dus wel anders kan ik dit niet typen.

ik heb het via origin gerepareerd, werkt dus ook niet.

wachtwoord verandert, werkt ook niet.

 

ik heb niet verder gezocht naar nieuwe 'oplossingen' want dan verspil ik mijn tijd hier nog meer aan. (ben al 2 uur aan het klote)

Bericht 1 van 4 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Licentie kan niet worden verstrekt. Accountstatus ongeldig

Community Manager (retired)
@omgiamgood Hey!

Sorry om te horen dat je jouw EA games niet via Steam kan starten. Ik heb een kijkje genomen en was benieuwd of dit nu nog steeds gebeurde?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 4 (470 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Licentie kan niet worden verstrekt. Accountstatus ongeldig

★ Novice

Ja ik krijg nog steeds hetzelfde scherm te zien.

Bericht 3 van 4 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Licentie kan niet worden verstrekt. Accountstatus ongeldig

Community Manager (retired)

Sorry voor de late reactie. Het is misschien goed mij te taggen via de @ omdat dit forum iets minder actief is.

 

Mocht het vanaf de dag vandaag nog steeds niet werken na de kleine aanpassing die ik heb gedaan wil ik je vragen ons te contacteren via de helpdesk om een verder kijkje te nemen naar het account in kwestie.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar (we werken eraan deze weer snel terug te krijgen) en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat mocht Nederlandse mail geen optie zijn.

 

Dit is hoe je dit doet:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (448 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help