Re: Kan ik zien welk EA account aan mijn PSN is gekoppeld?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan ik zien welk EA account aan mijn PSN is gekoppeld?

★★★ Newbie

Kan ik ergens zien aan welk EA account mijn PSN is verbonden. Ik had al een tijdje geen EA games meer gespeeld en als ik Battlefield V opstart dan staat er dat ik een nieuw wachtwoord moet instellen. Nu blijkt alleen het account waar ik nu op zit niet het juiste account te zijn en dat deze niet gekoppeld is aan mijn PSN, maar welke dan wel? Kan ik dat ergens zien?

 

Het lukt het me ook niet om mijn PSN account aan dit EA account te koppelen. Als ik via help.ea.com wil inloggen via mijn PSN dan gebeurd er helemaal niks en zegt ie dat ik mijn wachtwoord opnieuw moet instellen.

Bericht 1 van 2 (799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik zien welk EA account aan mijn PSN is gekoppeld?

★★★★★ Expert
Ga naar de instellingen van jouw EA account toe, dan "Info over mijzelf" en bij "Gekoppelde accounts" staan dan gekoppelde accounts: https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index @Tyrwars Dit is alleen beschikbaar voor Playstation en Xbox accounts.
Per platform kan je slechts 1 account koppelen. Je kan alleen hoofdaccounts van de spelconsole koppelen.
Indien het al een lange tijd geleden is dat je een spel van EA hebt gespeel, zal je opnieuw moeten aanmelden via een computer.

Mogelijk dien je het wachtwoord te wijzigen, kies een uniek en sterk nieuw wachtwoord, van minimaal 15 tekens: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword
Doe dit voor de juiste EA / Origin account. Na elke poging zul je minimaal anderhalf uur moeten wachten.
Je zal een e-mail bericht ontvangen met de instructies hoe je het wachtwoord opnieuw kan laten instellen.
Als je een alternatief e-mail adres had opgegeven, dan ontvang je daarop ook dit soort e-mail berichten. Verder kan je ook proberen met 1 van de reservecodes je gaan aanmelden bij jouw EA / Origin account.

Je zou het betreffende e-mail adres kunnen terugvinden via "Info over mijzelf", dan onder "E-mailadres" en dan op de "Bewerken" link klikken. https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index

Als je geen toegang meer hebt tot het e-mail adres waarmee je toentertijd jouw EA / Origin account had aangemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk.
Hoe wel er een mogelijkheid bestaat om meerdere EA / Origin accounts samenvoegen, zullen er toch risico's aan vastzitten.

Ook als je voornamelijk op de spelconsole speelt, dien je eigenlijk je regelmatig aan te melden op EA / Origin account. Zo blijft jouw EA / Origin account langer actief en zul je sneller minder leuke zaken gaan opvallen.


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help