Ik kan na installatie niet online

door asommer19878
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik kan na installatie niet online

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
  • Ik het spel geïnstalleerd na online aankoop op me xbox one. En nu kan ik met het spel niet online heb wel een stukje storie mode gespeel meer kan ik er niet mee.
Bericht 1 van 6 (535 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan na installatie niet online

Community Manager (retired)
@asommer19878 Hey!

Welkom op het forum en sorry om te horen dat je niet online kunt komen.

Kun je ons laten weten wat de foutmelding is en of je een actieve Xbox Gold Live subscriptie hebt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (514 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan na installatie niet online

★★★ Newbie

Ik heb deze melding niet op dit account, maar het is gewoon de standaard melding geen fout melding en er zit gewoon een live abonnee op.

Bericht 3 van 6 (510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan na installatie niet online

Community Manager (retired)
@asommer19878

Het spel is verder helemaal klaar met installeren of had je hem al eerder geinstalleerd staan?

Ik weet dat het typisch klinkt maar heb je sindsdien de console ook helemaal afgesloten (niet naar standby, maar helamaal uit) en daarbij ook de router opnieuw uit en aangezet (kan vaak door de power kabel er een paar minuten uit te halen) om te zien of dit enige invloed heeft?

Andere online games werken ook nog steeds prima?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (504 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan na installatie niet online

★★★ Newbie

Het gaat om het account van me zoon die is 11 en die heeft een kinder account. Heb de ea hulp lijn gebeld en die heeft het account bekeken. Het online gedeelte is geblokkeerd omdat het een kind account is echt balen dat ik dit gekocht heb voor hem. Het heeft nu geld gekost en we kunnen nog steeds niet samen spelen online. Als ik dit wist had ik het nooit aangeschaft.

Bericht 5 van 6 (489 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan na installatie niet online

Community Manager (retired)
@asommer19878

Sorry voor de verwarring! Ik had het gevoel had dat het om dit account ging waar deze topic mee gestart was.

Minderjarige accounts kunnen helaas inderdaad niet online spelen totdat ze een meerderjarig account hebben.

Meer informatie kan gevonden worden op: https://help.ea.com/nl/help/account/online-access-for-child-accounts/

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help