Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

door flyinghorse101
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

EA SPORTS FC Team

Eerder dit jaar startten wij een initiatief om transparanter te zijn over de problemen die invloed hebben op de community van Battlefield V en dus meer informatie geven over de status van de top problemen. Daarvan uit werd de "Battlefield V Quality of Life Tracker" geboren. Deze tracker wordt constant geüpdatet op een wekelijkse/twee wekelijkse basis wanneer er updates beschikbaar waren. Dit creëerde een plek om de huidige problemen te checken en om te zien welke opgelost zijn. Meerdere teams werken hieraan, Development, QA, Community Management en EA Help. We hielden de problemen en bugs in de gaten, kwamen erachter hoe lang ze gingen duren en deden ons best om de spelers zo veel mogelijk up-to-date te houden. 

 

Vandaag hebben we onze Battlefield V Quality of Life Trello Board opgezet.

 

Wat is het?

 

Een Trello board is een makkelijk toegankelijke hub waar wij jullie up-to-date kunnen houden over de bugs en problemen die jullie tegenkomen in BFV. Dit platform heeft enkele coole eigenschappen zoals; editen, updaten, taggen en problemen te verplaatsen - die jullie zelf kunnen volgen door te kiezen voor volgen (voor individuele problemen, individuele kolommen of het gehele board) zodat jij de updates krijgt wanneer deze problemen zijn gearchiveerd, beantwoord of opgelost zijn. 

 

Voor meer informatie kan je dit topic op het Battlefield forum doorlezen en het Trello Board bezoeken:

 

Forum topic: https://forums.battlefield.com/en-us/discussion/193638/community-broadcast-009-battlefield-v-trello-...

 

Trello Boardhttps://trello.com/b/yT9nj2yn/battlefield-v-quality-of-life-tracker

 

Wat denken jullie ervan?

Jason.png
Bericht 1 van 6 (2.657 Weergaven)

Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

Champion (Retired)

Dat ziet er handig uit ik ga mij er eens in verdiepen. Het ziet er in iedergeval verzorgt en overzichtelijk uit!

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 6 (2.582 Weergaven)

Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

EA SPORTS FC Team
@XTRA-Larsiano Hoezo wist je dit nog niet? :D
Jason.png
Bericht 3 van 6 (2.575 Weergaven)

Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

★★★ Expert
@EA_Jason Kwam dit deze week tegen op de en-us. Erg handig en laat ook zien dat zaken serieus genomen worden.

Off topic: Wellicht dat er ook gekeken kan worden naar de topics die momenteel open staan zonder reactie. Automatisch sluiten / archiveren?Het opschonen van dubbele topics. (Verhuizen naar bestaande threads) Houd het allemaal overzichtelijker.
Bericht 4 van 6 (2.480 Weergaven)
0 Kudos

Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

EA SPORTS FC Team
@flyinghorse101 Ben ermee bezig, probleem is alleen dat ik maar 1 persoon ben en ook nog het Engelse FIFA Mobile forum heb Wink

Mocht je wat topics tegenkomen die wat liefde nodig hebben, dan is er altijd nog de optie om berichten te rapporteren of om mij te taggen.
Jason.png
Bericht 5 van 6 (2.472 Weergaven)

Re: Community Broadcast - Battlefield V Trello Board

★★★ Expert

Dank je wel. Met de nieuwste patch is het denk ik ook wat drukker dan normaal. Het brengt heel wat te weeg. 

(back on topic hier)

Bericht 6 van 6 (2.465 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help