BAN za NIC

autor: TrayDeeePL
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

★ Novice

Witam dostałem kiedyś bana ale nigdy nie oszukiwałem teraz chciałem zagrać i ban w bf3 i bf4 za MULTIHACKa przypominam nigdy nie oszukiwałem w grach gram w CSGO od kilku lat i mam ponad 1600godz. i nigdy nie dostałem bana,można jakoś pozbyć sie tego 

Wiadomość 1 z 4 (866 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: BAN za NIC

Community Manager

Hej @TrayDeeePL 

 

Jeśli blokada została nałożona przez PunkBuster, będziesz musiał kontaktować się bezpośrednio z EvenBallance.

Wiadomość 2 z 4 (805 wyświetleń)

Dot.: BAN za NIC

Wiadomość 3 z 4 (733 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: BAN za NIC

[ Edytowane ]
★★★ Newbie

Witam.Mam to samo,gram zawsze sam ,nie używam jakichkolwiek programów i sztuczek by poprawić wyniki,zresztą mam mierne w porównaniu z listą tych z list rankingowych.Pisałem do tych wszarzy z PB,olali mnie tak samo,zero odezw,ukradli mi grę. Jak wchodzę na listę https://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/leaderboard/ tych najlepszych,to mam wrażenie że tylko ci co oszukują są na niej i im krzywdy nie zrobią.Pozostają mi serwery z wyłączonym PB.Ma już ponad 60 lat i granie to moja rozrywka,ale takiego kurestwa z tym banowaniem nie spodziewałem się.Gram tak jak potrafię,ale widocznie trzeba tańczyć tak ,jak oni ci zagrają.Pies ich *,złodziei.Pozdrawiam tych nie słusznie zbanowanych.Rozłączenie z grą: wyrzucił cię PunkBuster. Podany powód: PunkBuster kicked player 'MaxPayn4' (for 5 minutes) ... Player MaxPayn4 kicked by ACI LiveSecure for ACI-PB-VIOLATION-73004-BF3 [Admin Decision] 

Nadal te dranie mnie banują.Co to jest ten multihak?

Wiadomość 4 z 4 (514 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

ea-promo

Zabezpiecz swoje konto EA

Gdy będziesz ustawiać urządzenie jako zaufane, wyślemy Ci kod, by się upewnić się, że Ty to Ty.

Dowiedz się więcej o weryfikacji logowania

ea-help-promo-2

Masz problem z połączeniem z grą?

Jeśli nie możesz się połączyć z grą EA, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problemy.