level reset

door h3artl3ss_k1llz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

level reset

★★★★ Novice

Product: Battlefield 1
Platform:Microsoft XBOX One
Omschrijf kort je bug: lvl reset
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? geen idee ik ben niet de ontwikkelaar
Wat gebeurt er? je level woird gereset
Selecteer jouw regio Europa
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Conquest
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? n.v.t
Voer de grote van het geheugen in GB in n.v.t

 me rank van lvl 126 is terug naar 0
speel uren zijn allemaal weg. moet alles weer opnieuw unlocken en ik had meer dan 246 uur in het spel zitten Frown

zelfs op de companion app staat er dat ik lvl 0 ben 

EA fix this!?!?!

Bericht 1 van 13 (1.684 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: level reset

EA SPORTS FC Team

Hey @h3artl3ss_k1llz,

 

Soms komt het voor dat er een visuele glitch voorkomt waardoor het lijkt dat jouw level teruggezet is naar 0. Dit is op te lossen door enkele rondes volledig uit te spelen zodat het spel weer juist gesynchroniseerd is met de servers. Het vreemde is dat je het probleem ook hebt in de Companion App van Battlefield 1.

 

Ik heb jouw account nagekeken en je bent nog steeds level 126 met 395 uur gespeeld. 

 

Probeer dus enkele rondes volledig uit te spelen om te zien of jouw rank weer terugkomt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (1.832 Weergaven)

Alle reacties

Re: level reset

EA SPORTS FC Team

Hey @h3artl3ss_k1llz,

 

Soms komt het voor dat er een visuele glitch voorkomt waardoor het lijkt dat jouw level teruggezet is naar 0. Dit is op te lossen door enkele rondes volledig uit te spelen zodat het spel weer juist gesynchroniseerd is met de servers. Het vreemde is dat je het probleem ook hebt in de Companion App van Battlefield 1.

 

Ik heb jouw account nagekeken en je bent nog steeds level 126 met 395 uur gespeeld.