level reset

door h3artl3ss_k1llz
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

level reset

★★★★ Novice

Product: Battlefield 1
Platform:Microsoft XBOX One
Omschrijf kort je bug: lvl reset
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? geen idee ik ben niet de ontwikkelaar
Wat gebeurt er? je level woird gereset
Selecteer jouw regio Europa
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Conquest
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? n.v.t
Voer de grote van het geheugen in GB in n.v.t

 me rank van lvl 126 is terug naar 0
speel uren zijn allemaal weg. moet alles weer opnieuw unlocken en ik had meer dan 246 uur in het spel zitten Frown

zelfs op de companion app staat er dat ik lvl 0 ben 

EA fix this!?!?!

Bericht 1 van 13 (1.684 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: level reset

EA SPORTS FC Team

Hey @h3artl3ss_k1llz,

 

Soms komt het voor dat er een visuele glitch voorkomt waardoor het lijkt dat jouw level teruggezet is naar 0. Dit is op te lossen door enkele rondes volledig uit te spelen zodat het spel weer juist gesynchroniseerd is met de servers. Het vreemde is dat je het probleem ook hebt in de Companion App van Battlefield 1.

 

Ik heb jouw account nagekeken en je bent nog steeds level 126 met 395 uur gespeeld. 

 

Probeer dus enkele rondes volledig uit te spelen om te zien of jouw rank weer terugkomt. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (1.832 Weergaven)

Alle reacties

Re: level reset

EA SPORTS FC Team

Hey @h3artl3ss_k1llz,

 

Soms komt het voor dat er een visuele glitch voorkomt waardoor het lijkt dat jouw level teruggezet is naar 0. Dit is op te lossen door enkele rondes volledig uit te spelen zodat het spel weer juist gesynchroniseerd is met de servers. Het vreemde is dat je het probleem ook hebt in de Companion App van Battlefield 1.

 

Ik heb jouw account nagekeken en je bent nog steeds level 126 met 395 uur gespeeld. 

 

Probeer dus enkele rondes volledig uit te spelen om te zien of jouw rank weer terugkomt. 

Jason.png
Bericht 2 van 13 (1.833 Weergaven)

Re: level reset

★★★★ Novice

@EA_Jason

 

sorry dat ik wat laat reageer was druk bezig met prive

gelukkig is het terug maar heb tog nog even een opmerking:

ik kon geen enkel potje joinen heb hem serieus 1 uur 1 potje laten laden maar kon niet joinen.

ben hierna andere servers gaan proberen Custom en van EA / Dice maar niks kon ik joinen en heb dit wel vaker

 

groet EarlyGabberSven

 

p.s. kan mijn naam hearless_k1llz verandert worden in ---> EarlyGabberSven

Bericht 3 van 13 (1.668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: level reset

EA SPORTS FC Team

@h3artl3ss_k1llz,

 

Ik kan jouw naam niet veranderen, maar dit kan je wel zelf doen via deze link: https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index

 

Welke melding kreeg je te zien wanneer je een potje probeerde te joinen? Ik ondervind op het moment namelijk geen problemen om servers te joinen.

 

Het kan zijn dat de verbinding op een of andere manier geblokkeerd wordt door een virusscanner of firewall, vergeet niet om een uitzondering voor BF1 en Origin in te stellen en de PC te herstarten. 

 

Jason.png
Bericht 4 van 13 (1.665 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: level reset

★★★★ Novice

@EA_Jason ik speel op xbox one dus ik hoef lijkt me niks te doen op me pc en ik kreeg de melding "match loading" constant dit veranderde niet en bedankt voor de link

Bericht 5 van 13 (1.664 Weergaven)

Re: level reset

EA SPORTS FC Team
Oef, mijn fout.

Ik hielp net iemand anders met een BF1 PC probleem, maar ik heb ook geen problemen met de BF1 servers op de Xbox en een reboot van de Xbox One is ook aan te raden. Dit leegt de cache van de console, zorg ervoor dat je de Xbox volledig uitschakelt en minimaal 5 minuten van het stroom af haalt aangezien de adapter nog enkele minuten stroom blijft leveren.

Vergeet niet om ook de router te rebooten.

Werkt het wel met een ander account op dezelfde Xbox?
Jason.png
Bericht 6 van 13 (1.660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: level reset

★★★★ Novice

@EA_Jason

klopt had er gister en vandaag geen last van maar ik bedoel gewoon dat het regelmatig gebeurd maar ik heb ook de xbox uit gedaan en stroom er af en dat hielp egt niet!

sterker nog mij "squad" (groep van 8 mensen) hadden allemaal het zelfde probleem voor een ruime 5 uur lang

Bericht 7 van 13 (1.653 Weergaven)

Re: level reset

★★★★ Novice

@EA_Jason

 

ik kan me naam niety veranderen in EarlyGabberSven want Early is volgens die site een verboden woord LOL

Bericht 8 van 13 (1.652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: level reset

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Ik zie zelf niets mis met die naam, misschien dat de naam al in gebruik is?

Ik zie dat de naam niet in gebruik is, neem anders contact op met een EA Help advisor om de naam te veranderen, mogelijk kunnen ze het wel:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 9 van 13 (1.650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: level reset

★★★★ Novice

@EA_Jason

 

"ID bevat verboden woord of tekens" begrijp niet wat er zo erg is aan EarlyGabberSven

Bericht 10 van 13 (1.646 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help