Re: *

door FBW-I_AmBush
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: *

★★★★ Novice

Beter mikken ;-)

 

Vliegen is gewoon not done door AA's.

 

In BF4 gingen de vliegtuigen minder makkelijk neer met heatseakers dan nog...

 

Steven

Bericht 1 van 8 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

EA SPORTS FC Team

Haha dat is het beste advies dat ik tot nu toe hebt gekregen Wink

 

Ik moet nog erg wennen aan het spelen met keyboard en muis. 

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

[ Bewerkt ]

Binnenkort ben je een echte PC master race gamer, @EA_Jason! Wink

 

En @FBW-I_AmBush, misschien moet je gewoon beter vliegen? Tongue out

Wink

Bericht 3 van 8 (1.133 Weergaven)

Re: *

★★★★ Novice

Euh neen, ik speel al BF games sinds jij pamper aan had , BF1 gameplay sux, kijk naar *??? Iedereen lacht er mee. niet neer te krijgen. AA veel te sterk en sniper spoils the game. Zelfs medic is nu sniper.

Ofwel zijn jullie blind ofwel spelen jullie gewoon geen BF1!

Bericht 4 van 8 (1.120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

★★★★ Novice

sterretje is * , horse weet niet waarom dat met sterretje komt

Bericht 5 van 8 (1.118 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

[ Bewerkt ]

LOL! Jij speelt het al sinds ik een pamper aan had zeg je? Dan zou ik wel met een probleem gezeten hebben als ik nog een pamper moest dragen toen Battlefield 1942 uit kwam! Large smile

 

En ooooh jawel, ik speel héél veel BF1. Ik vlieg gewoon nooit omdat ik luchtziek wordt. Tongue out


Zover ik weet kan een goede piloot in no time een AA gun uitschakelen. @EA_Jason kan dat zeker bevestigen omdat hij ook regelmatig BF1 speelt.

Bericht 6 van 8 (1.111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

EA SPORTS FC Team

@FBW-I_AmBush  schreef:

Euh neen, ik speel al BF games sinds jij pamper aan had


Ik denk dat je onderschat hoe oud Dark en ik zijn Wink

 

Battlefield spelen we regelmatig, misschien dat @XTRA-Larsiano wat tips voor je heeft over hoe je om kunt gaan met snipers en AA guns?

Jason.png
Bericht 7 van 8 (1.099 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: *

[ Bewerkt ]
Champion (Retired)

Ik weet niet precies wat de kern van de discussie is maar ik zal me best doen:

 

Ieder wapen is op zijn tijd ook ten opzichten van elkaar over-powered als goed gebruikt. En nog extremer op momenten dat er een veteraan achter zit die het op jou gemunt heeft. Soms is dat een goede reden om andere tactieken te gebruiken of een hele andere klasse eenheid te kiezen. Ook zal een goed samenwerkend team met of zonder chat-functies natuurlijk veel meer gedaan krijgen dan een groep enkelingen en hiermee de druk op de tegenstander vergroten in de aanval.

 

Tegen een redelijke AA gunner kan je bv met de "fighter plane (gevechts vliegtuig): Tank killer" in 1 run (AT kogel + bom) dat ding vernietigen of dit de AA-gunner nou wel of niet om zeep helpt. Andersom zijn 4/5 kogels van hem het einde van je vliegtuig en moet je er snel uit (als op voldoende hoogte. Echter kan je dan ook op de grond mogelijk nog voor de nodige verassingen zorgen met je spot-flare en survival-knife bij de vijand.

Voor mij was het heel belangrijk dat voor het raak schieten op langere afstand de gevoeligheid van de muis snelheid optimaal was voor snelle aanpassingen van richting tijdens het vliegen. De staat voor mij op 9% in BF1 ingame instellingen.

 

 

 

p.s.: ik zie nu dat je vorige topic is verdwenen incl mijn toevoeging helaas?

 

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 8 van 8 (1.090 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help