Kan geen vrienden joinen na update

door CommanderWacky
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan geen vrienden joinen na update

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

Product: Battlefield 1
Platform:PC
Omschrijf kort je bug: Vreemd gedrag van Battlefield 1 en het Origin party systeem.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Door de game te spelen en een party proberen te maken/op elkaar joinen via Origin.
Wat gebeurt er? De game blijft vast hangen op het esc menu, beweging van de muis lijkt vertraagd over te komen sinds de update, game UI blijft hangen, kan niet joinen op vrienden die Battlefield 1 spelen (resulteert in een onbekende fout of dat de speler de game al heeft verlaten, terwijl dat niet zo is).
Selecteer jouw regio Europa
In welke spelmodus deed de bug zich voor? Conquest
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart?
Voer de grote van het geheugen in GB in

Sinds de 30 jan 2018 update is vrijgegeven, ondervind ik bovenstaande problemen. Het repareren van de game en een herinstallatie heeft niet geholpen. Een zoektocht op het www heeft geresulteerd in meer mensen die problemen ondervinden.

Bericht 1 van 15 (1.311 Weergaven)

Re: Battlefield 1, PC - 30 jan. 2018 update bugs en fouten.

EA SPORTS FC Team

Hey Wacky!

 

We hebben het net getest en het bleek nu veel beter te werken, was je ook de Squad Leader? Misschien kan ik het later op de avond nogmaals 1 op 1 proberen om te zien of het probleem nog voorkomt. 

Jason.png
Bericht 2 van 15 (1.300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Failed to join server + lag spikes

★★ Novice

So, as long as i can remember i'm having troubles joining friends. If im in party or not, if i try to join them trough origin or in game it doesnt matter.

The most comment "error" is: Failed to join server, game could not be found.
Then i often have a : Your friend left the server error when i try the same.

If ill try one time or a 100 times, it doesnt matter i keep getting this error. Until at some point the friend pops up as "in game" in the home menu. Then i can just click on that server to join and we can play together.

Next to this problem, lately i've bin having lag spikes again. Time periods of 10/15sec that the game lags like hell. In windows the CPU use drops down to 20/30%.

I've reinstalled the game, updated drivers, reinstalled the whole pc (windows10) and so on and so on. I dont have any anti-virus software or anything like that, we have a fiber internet connection and my setup is: FX8350/8GB mem/GTX1060/lots of SSD's

 



Does anyone have the same error's when you try to join friends? And maby more important does anyone have a solution to this problem?
Thanks in advance guys!!

Bericht 3 van 15 (1.285 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

EA SPORTS FC Team

@ninsw3nd0 Ik heb jouw bericht samengevoegd met dit topic.

 

Controleer voor de zekerheid de verbinding om te zien of dit een verbetering geeft. Zet de poorten open, gebruik een ethernet kabel direct naar de router en reboot de router en PC. 

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/

Jason.png
Bericht 4 van 15 (1.269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

★★ Novice

@EA_Jason

Zoals ik al verteld heb ( natuurlijk noem ik niet alle handelingen omdat ze basic zijn) heb ik dit soort dingen al gechecked.

 

Als het aan de poorten of dergelijks ligt, dan zou je NOOIT op vrienden kunnen joinen, wat niet het geval is. En verder gebruik ik uiteraard een kabel verbinding rechtstreeks naar de router!

 

Grote kans dat het gewoon aan het spel ligt!

 

Dus een andere oplossing graag?!

Bericht 5 van 15 (1.266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

EA SPORTS FC Team

Bug reports zijn ervoor om bug te melden die je in het spel kunt vinden.

 

Om te controleren dat er echt een bug gaande is, moeten we eerst controleren of er niet iets anders aan de hand is. Daarom gaf ik je deze tips. 

 

Wat heb je nog meer gedaan?

Jason.png
Bericht 6 van 15 (1.262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

★★ Novice

Zo'n beetje alles wat ik me kan bedenken wat eventueel helpt:

-Drivers gechecked
-Verbindingen gechecked
-Alles gereset wat maar kan
-Game opnieuw gedownload/geinstalleerd

-Origin alles opnieuw gedownload geinstalleerd enal
-Instelling gewijzigd in game.

 

De fouten doen zich random voor, de ene keer vanaf het begin, de keer erop pas na 2/3 rondjes. Wat betreft het joinen van vrienden, dit gaat ALTIJD lastig!

 

Graag een passende oplossing

Bericht 7 van 15 (1.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

EA SPORTS FC Team
Bedankt voor het melden en dat je de stappen hebt beschreven die je hebt gedaan. Ik zal er verder mee aan de slag gaan.

Als je in het spel zit, kan je dan wel normaal spelen?
Jason.png
Bericht 8 van 15 (1.246 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Momenteel is het probleem betreffend vrienden joinen opgelost.

 

 

Als ik in game eenmaal aan het spelen ben blijven de lag spikes (periodes van 10/15sec om de paar minuten dat het spel heel veel lag is).

Bericht 9 van 15 (1.233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

★★ Novice
Geen reactie meer? Wat standaard tips maar echte oplossingen blijven uit?
Bericht 10 van 15 (1.210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help