Re: Failed to join server + lag spikes

door Soldier365nl
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Failed to join server + lag spikes

EA SPORTS FC Team

Ook hier raad ik de standaardstappen aan:

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/

 

Zorg er ook voor dat je jouw PC direct hebt aangesloten aan jouw router met een LAN kabel, reboot jouw router, verwijder eventuele extra routers/powerplug adapters/extenders etc., schakel jouw virusscanner/firewall tijdelijk uit, voer desnoods een Schone Start van Windows uit, zorg ervoor dat je een verbinding maakt goede servers.

 

Ik heb zelf geen problemen ondervonden met lag spikes.

 

 

Jason.png
Bericht 11 van 15 (934 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

★★ Novice
Dus nogmaals! In mijn ogen game je helemaal niet op de WIFI dus ja mijn pc is direct met een lankabel aangesloten op het modem/router. Ik heb dit probleem al sinds lange tijd, in die tijd is er van alles aan hardware vernieuwd waaronder de videokaart en de SSD. De pc is ook opnieuw geïnstalleerd.
En dat je zelf geen problemen hiermee hebt is geen geldige reden om niet verder op onderzoek uit te gaan!

Overigens is het de afgelopen week wat minder vaak dat de lag er is!

Dus graag een andere oplossing of in elk geval iets wat ik kan proberen!
Bericht 12 van 15 (931 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

[ Bewerkt ]

Dag @ninsw3nd0

 

Als je een volledige herinstallatie hebt gedaan en het probleem zich blijft voordoen wijst dit waarschijnlijk op een defect in een hardware-onderdeel (wat soms zeer moeilijk te traceren is). Je mag niet verwachten van EA en zijn medewerkers dat zij in staat zijn om elk specifiek probleem op te lossen. Zij doen steeds hun best en naar mijn weten zijn de meeste algemene problemen zeer snel opgelost bij volgende updates van de game of origin client.

Ik begrijp zeker je frustratie, niet naar behoren werkende computers zijn nu eenmaal een bron van ergernis.

Het enige wat je eventueel kan doen is een volledige inventaris maken van je hardware-onderdelen van je PC met driverversies zodat het DEV team je fout kan reproduceren en misschien op termijn kan herstellen.

 

EDIT: Dit kan ook eventueel helpen: https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/connection-troubleshooting-advanced-pc/

en

https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/#testconnection
Een probleem met je ISP is ook zeker niet uitgesloten.

 

Belangrijke noot:

Doe een UO trace tijdens het het spelen van BF1 en zet de uo trace stop nadat je de lag spikes hebt gehad.

Stuur deze resultaten dan door naar een ea help adviseur.

Bericht 13 van 15 (923 Weergaven)

Re: Failed to join server + lag spikes

★★ Novice

Ook naar de laatste update blijven de problemen met lag-spikes zich nog steeds voordoen! Om de paar minuten een 10sec lag om vervolgens weer normaal te spelen.

 

Wellicht nu een passend antwoord vanuit EA ?

 

Ik ben namelijk geen ict'er en ben ook niet van plan om veel te doen zoals hierboven iemand verwacht! Als ik voor de hoeveelheid geld als dit spel gekost heeft een spel koop, verwacht ik dat deze gewoon naar behoren werkt en niet alleen dient om winst te genereren voor de ontwikkelaar en bijhorende partijen !

 

GRAAG EEN OPLOSSING !!!

Bericht 14 van 15 (887 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Failed to join server + lag spikes

★★★ Apprentice

Daar moet je ook wat instellingen bij de router:

        Battlefield 1 - PC

  • TCP: 5222,9988,17502,20000-20100,22990,42127
  • UDP: 3659,14000-14016,22990-23006,25200-25300

    Groetjes Soldier365nl 
    Twitter: @Soldier365nl 
Bericht 15 van 15 (868 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help