vrienden toevoegen werkt niet

door KamiNoRobin
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

vrienden toevoegen werkt niet

★★★★ Novice

bij het toevoegen van vrienden gebeurd er niks, ik kan ook geen vriendschapsverzoeken ontvangen.

hij geeft dan een melding aan dat mijn settings niet kloppen, ik heb al eerder contact gezocht en bleken de settings wel te kloppen.

ik vermoed dat mijn nintendo niet aan ea is gekoppeld, ik heb stappen op de site gevolgd. niks

 

Is op nintendo switch

Bericht 2 van 18 (1.015 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

club problemen

★★★★ Novice

ik zit in een club, alleen kan ik niet zien wie er online is en kan ook niemand inviten. het hele ding van in een club zitten werkt niet

is op switch

Bericht 1 van 18 (1.013 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vrienden toevoegen werkt niet

★★★★★ Expert
Om de online functies op je spelplatform te kunnen gebruiken, is een platform account, een bekabelde internetverbinding en apart te koop, betaald abonnement benodigd, @KamiNoRobin.

Je kan slechts 1 andere, ondersteunde account van een andere platform of dienste koppelen aan jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/

Als je soms een limiet of beperking hebt vastzitten aan EA / Origin account, dan is het mogelijk dat bepaalde inhoud, (spel)functies, diensten en producten niet (langer) beschikbaar zijn.

Groetjes.
Bericht 3 van 18 (1.015 Weergaven)

Re: vrienden toevoegen werkt niet

★★★★ Novice

Ik heb de Nintendo switch online al.

 

Welk limiet zou er kunnen zijn dan?

 

Bericht 4 van 18 (1.009 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: club problemen

Community Manager
Hey @KamiNoRobin,

Welkom!

Ik lees inderdaad dat hier wat rapporten over zijn binnen gekomen sinds de afgelopen weken.

Was dit altijd voor jou het geval of heeft het in het begin wel gewerkt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 18 (999 Weergaven)

Re: vrienden toevoegen werkt niet

Community Manager

Ah, ik zie net dat je ook een tweede topic over een soortgelijk probleem hebt gemaakt.
Ik heb deze even samengevoegd voor het gemak.

 

Op onze Engelstalige forum praten zie hier namelijk ook over, alsof het met elkaar verbonden is.

 

Nog even een vraag; ik neem aan dat je wel gewoon het Nintondo Switch online abonnement hebt? Alhoewel ik niet zeker weet of dat dit voor het spel zelf nodig is om online te spelen, volgens mij niet.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 18 (997 Weergaven)

Re: club problemen

★★★★ Novice

@EA_Leeuw 

 

Dit is sinds kort zo, ik heb inderdaad het switch online abonnement

Bericht 7 van 18 (990 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: club problemen

Community Manager
@KamiNoRobin, oké, dankjewel voor de info.

Heb je al zelf iets gedaan om het probleem proberen op te lossen toevallig?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 8 van 18 (987 Weergaven)

Re: club problemen

★★★★ Novice
@EA_Leeuw ik heb meerdere dingen geprobeerd, verwijderd en op nieuw geïnstalleerd, heb al eerder met EA contact gehad
Bericht 9 van 18 (986 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: vrienden toevoegen werkt niet

★★★★★ Expert
Nagaan of je soms een schorsing of verbanning hebt gekregen, @KamiNoRobin. Zie dan het betreffende e-mail bericht voor meer informatie en stappen die je zelf moet doen.
Wanneer je een kinderaccount hebt, dan heb je geen toegang tot de online functies. Bekijk dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/account/online-access-for-child-accounts/
Nagaan of je soms jouw EA / Origin account hebt laten uitschakelen of misschien wel verwijderd is.
Je zal contact opnemen met de helpdesk voor de persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl/contact-us Alle velden invullen. Het zou makkelijk via de chat gaan.

Voor het gebruik van de online functies, zal een betaald abonnement benodigd zijn, die zal apart gekocht moeten worden.

Als er problemen zijn met de spelplatform account, de diensten of de spelplatform zelf, dan zal je toch contact opnemen met diens ondersteuning.

Groetjes.
Bericht 10 van 18 (983 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help