Re: skins verloren

door Bkoa023
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

skins verloren

★★★ Newbie

hi leggends ik speel apex sinds season 1 en vind het een geweldig spel maar ik was even paar season gestopt nu dat ik terug ben zie dat ik al me skins kwijt ben van de legends en wapens ook ben ik al me legends kwijt en me tokens ik had iedereen tot ash en dat ben ik dus nu alllemaal kwijt en ik heb best veel geld erin gezet dus dat is best jammer zouden jullie me kunnen helpen met deze probleem aub ik vind het echt jammer

Bericht 1 van 4 (1.418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: skins verloren

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Bkoa023, ah ja, dat is dan inderdaad heel erg vervelend. Tja, dan ben ik inderdaad bang dat je in ieder geval erg veel kwijt bent. In de disclaimer die je krijgt als je je accounts ontkoppeld staat ook als het goed is iets vermeldt over Apex Legends, plus er is uitgebreidere informatie over te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.



Speel je Apex?
Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.

In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen.

 


 

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (1.363 Weergaven)

Alle reacties

Re: skins verloren

Community Manager
Hey @Bkoa023,

Dat is vervelend inderdaad!

Even een vraagje; heb je toevallig in het verleden eens je PSN ID van je EA account losgemaakt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (1.410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: skins verloren

★★★ Newbie

ja ik heb dat jammer genoeg gedaan en kreeg ook te horen dat ik daardoor alles ben veloren niks terug kan krijgen 

Bericht 3 van 4 (1.407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: skins verloren

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Bkoa023, ah ja, dat is dan inderdaad heel erg vervelend. Tja, dan ben ik inderdaad bang dat je in ieder geval erg veel kwijt bent. In de disclaimer die je krijgt als je je accounts ontkoppeld staat ook als het goed is iets vermeldt over Apex Legends, plus er is uitgebreidere informatie over te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.



Speel je Apex?
Als je een platform-account ontkoppelt waarmee je Apex Legends speelt, heb je mogelijk problemen met het levelen van je Battle Pass, het ontgrendelen van items en andere problemen.

In plaats van het ontkoppelen en opnieuw koppelen van een platform-account waarmee je Apex speelt, is het wellicht beter om met een nieuw account opnieuw te beginnen.

 


 

EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (1.364 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help