predator/diamond lobbys als bronze zijnde

door D3m0nic_Wraith
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

Ik snap dat dat gebeurt. SOMS maar elke match wel 1 a 2 diamond/predator squads is eel een beetje veel vind ik

Bericht 11 van 18 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Dit zou over de tijd heen na meerdere matches spelen op ten duur moeten verminderen (behalve als je meer wint qua percentage gezien dan verliest uiteraard).

Houd ons op de hoogte.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 18 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

dag @EA_Neil 

 

ik speel de laatste tijd wat ranked met mjn maatje en hij is nu silver 2 ik ben gold 4, wij worden soms alsnog wel met 20 bombers in een lobby gegooid maar wel minder als eerst, maar bijvoorbeeld in trios en duos ( niet ranked  krijgen wij regelmatig wel diamonds/masters en predators in onze lobby

Bericht 13 van 18 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Goed om te horen dat ranked wat beter verloopt. Hoe vaak win je ongeveer per 10-30 matches die je speelt?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 18 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

Van de 10 a 30 matches die ik speel  win ik er ongeveer 5 misschien 7, aangezien ik niet veel vrienden heb speel ik vooral solo, en ik krijg van incababele teammates die rushen en niet luisteren naar callouts of pings.

Bericht 15 van 18 (289 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,

Dat kan de reden zijn dat je veel tegen hogere tegenstanders komt te staan want dat is best een hoog win percentage voor solo! Dit kan mogelijk de rating voor duo's omhoog schroeven als je samen speelt want vaak pakt hij de hogere van de twee.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 16 van 18 (281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

Als het om winrate gaat dan snap ik het, maar de hoogste rank waar ik mee kom ( champ en teammates en mensen waar ik word ge dood, zijn allemaal gold 4 t/m 1, zie soms wel eens een ex diamond, net een potje met 6 ex diamond squads in gold 2 lobby

Bericht 17 van 18 (278 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Ik snap dat dat pijnlijk is inderdaad. Win je ook wel eens van deze lobbies of alleen de normale lobbies in het algemeen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 18 van 18 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help