predator/diamond lobbys als bronze zijnde

door D3m0nic_Wraith
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

waarom word ik in Predator/diamond lobbys ge matchmaked? ik ben zelf aardig slecht in het spel en elke keer met hun komen maakt het niet bepaald leuker....

Bericht 1 van 18 (511 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,

Sorry om te horen dat je gematchmade wordt met hogere spelers. Gebeurt dit elke keer of alleen in de eerste paar wedstrijden in een nieuw seizoen?

Speel je alleen of met vrienden?

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 18 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

dat gebeurt helaas in elke lobby, als ik alleen speel, als ik met een maatje van mij speel die zelfde rank zit als ik.

ik kom met diamonds/predators in duos, trios en tegen ex-diamond/predators in ranked.

Bericht 3 van 18 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

@EA_Neilik krijg dus in elke match wel meerdere diamond/predator squads, ook op mijn PS4 met mijn vriendin die nog aardig nieuw is tot het spel, dat maakt het spel voor haar ook helaas minder leuk, ze maakt dan wel kills, maar op het einde worden wij hard geslacht door de diamond/predators waardoor wij eigenlijk nooit kunnen winnen

Bericht 4 van 18 (459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Sorry om dat te horen en mijn excuses voor het late antwoord. Kun je ons laten weten welk niveau jij zelf op speelt en of je toevallig een ander console/PC account hebt op hetzelfde EA account en zo ja wat voor rank je daar op bent?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 18 (433 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

dag @EA_Neil ik speel op PC (origin) en op PS4, ik ben op de PC Gold 4, en op PS4 bronze 1,ben zelf nog nooit predator/diamond/master/plat geweest, (kijk de bijlage, hier is nog een voorbeeld van wat ik bedoel)

Bericht 6 van 18 (415 Weergaven)

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Ik snap dat dat vervelend is. Helaas is er niet veel wat ik aan mijn kant kan suggereren om de matchmaking aan te passen maar ik zal zien of ik wat meer informatie hierover kan vinden. Dit gebeurt op beide accounts of puur alleen op de PC?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 18 (410 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,

Ik heb even een collega gevraagd en kan het mogelijk zijn dat je in opzicht weinig ranked speelt en hierdoor best een hoge (onzichtbare) rating hebt omdat je aardig goed bent maar nog niet echt een vaste rank behaald hebt tijdens het spelen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 18 (390 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

★★★★★ Novice

Ik speel eigenlijk vaak ranked. Alleen ik kom nu niet hoger als gold 4 omdst ik teammates krijg die instant neer gaan, en enemies die niet dood gaan met 3 magazijnen lesg knallen op ze, en dan krijg je - 24 punten. Dus ik heb best vaak ranked gespeeld laatste tijd. Maar nu niet meer de laatste dagen

Bericht 9 van 18 (385 Weergaven)

Re: predator/diamond lobbys als bronze zijnde

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Want mijn collega zei dat als je inderdaad minder speelt sinds het laatste seizoen en best goed scoort dat je daardoor mogelijk in het begin inderdaad tegen hogere spelers komt te spelen totdat je rank meer vast komt te staan over de tijd.

Houd ons sowieso op de hoogte.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 18 (378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help