Re: per ongeluk aangeschaf

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

per ongeluk aangeschaf

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey allemaal, ik heb een probleempie. Ik kreeg dus een nieuwe kill quip voor fuse uit een apex pack en ik ging hem bekijken, ik heb op mijn muis een remap staan voor dubbelklik(uiteraard niet voor ingame ik doe veel andere dingen op mijn pc) ik drukte die per ongeluk in en nu heb ik per ongeluk met apex coins Fuse gekocht en kan ik de volgende battlepas niet kopen.... kweet is beetje vaag alleen ik vroeg me af of dit met iemand anders is gebeurt en of die dit heeft kunnen terug draaien. ivm leeftijd en ouders is nog een keer €10 uitgeven namelijk geen optie...

ik heb bij AE's help pagina gekeken maar de enige contact optie was deze HQ threat.

 

weet iemand een Email adres waarmee ik AE kan contacteren(iig een betere optie als hun door een 3 jarige geprogrammeerde help pagina...)

of anders een persoonlijke ervaring met iets vergelijkbaars en of dit uberhaupt opgelost kan worden en zoja hoe.

 

thnx voor alle hulp alvast!!

Bericht 1 van 3 (1.238 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: per ongeluk aangeschaf

Community Manager
Hey @RememberMe999,

Oei... dat is vervelend. Kan goed begrijpen dat het een niet zo leuke situatie is.

Helaas kunnen wij niet via de forums kijken of dat we eventueel hiermee kunnen helpen, maar het beste wat je kunt doen is inderdaad contact opnemen met de helpdesk, zoals RealSimmor0 dat al goed aangeeft.

Als het goed is, is er sowieso de email contact optie beschikbaar. Mocht je die niet zien, kun je altijd nog de chat proberen via deze link: https://bit.ly/EAChatNL.

Hopelijk kom je er zo uit.

Succes en laat even weten als je verder bent gekomen. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (1.176 Weergaven)

Alle reacties

Re: per ongeluk aangeschaf

★★★★★ Expert
Nee, dat is niet mogelijk, @RememberMe999. Je zal contact opnemen met de helpdesk, om te kijken wat hieraan gedaan kan worden, aangezien persoonlijke zaken betreft je EA / Origin account niet afgehandeld worden via het forum: https://help.ea.com/nl/contact-us Alle velden invullen. Makkelijk zou het gaan via de chat.

Software zoals dat, dien je voortaan te vermijden.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: per ongeluk aangeschaf

Community Manager
Hey @RememberMe999,

Oei... dat is vervelend. Kan goed begrijpen dat het een niet zo leuke situatie is.

Helaas kunnen wij niet via de forums kijken of dat we eventueel hiermee kunnen helpen, maar het beste wat je kunt doen is inderdaad contact opnemen met de helpdesk, zoals RealSimmor0 dat al goed aangeeft.

Als het goed is, is er sowieso de email contact optie beschikbaar. Mocht je die niet zien, kun je altijd nog de chat proberen via deze link: https://bit.ly/EAChatNL.

Hopelijk kom je er zo uit.

Succes en laat even weten als je verder bent gekomen. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (1.177 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help