Re: ea support ticket

door Zeelmaekers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ea support ticket

★★ Novice

Hallo,

 

ik ben al 36 dagen aan het wachten op een antwoord van een openstaande ticket. ik kan het spel nog steeds niet spelen en vind dat dit absurd lang duurt. kan iemand mij antwoord geven op hoelang het normaal duurt om dit soort tickets te behandelen??

 

met vriendelijke groet,

 

MoawhGeertje

Bericht 1 van 3 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: ea support ticket

Hey @moawhgeertje 

Gaat het toevallig over een ban appeal? Deze kunnen langer duren als normaal gezien veel mensen ban appeals aan het insturen zijn.

De andere mogelijkheden zouden wel sneller beantwoord moeten worden, check eens je spam / promotions folder.

CCP Hero Banner - Blue.png
Bericht 2 van 3 (387 Weergaven)

Re: ea support ticket

Community Manager (retired)

Hey @moawhgeertje ,

 

Mocht dit niet een normale ban zijn maar ben je gevraagd direct contact op te nemen in verband met bijvoorbeeld rare logins op het account wil ik je vragen even direct contact te zoeken via de chat in plaats van via de mail.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat dankzij een mogelijke ban log dan eerst uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help