diamond/master/pred lobbies in duos/trios

door D3m0nic_Wraith
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

diamond/master/pred lobbies in duos/trios

★★★★★ Novice

Beste EA,

 

ik ben er een beetje klaar mee dat ik in diamond/master/predator lobbies word gegooid, alle screenshots in de bijlage is van 1 dag en alle matches zijn achter elkaar,

 

de champs zijn diamonds of preds, er zijn 6 diamonds en 1 master te zien in 1 screenshot, ik ben nog nooit hoger als plat4 gekomen, hoezoe word ik hiermee ge matchmaked? dit haalt de fun er echt uit

 

groet,

 

Yordi Wingelaar

Bericht 1 van 8 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

Community Manager (retired)
Hey @D3m0nic_Wraith,

Sorry om te horen dat je alsnog weer tegen matchmaking problemen aan loopt. Helaas is dit niet iets wat ik handmatig voor je aan kan passen maar ik heb het gevoel dat dit met de reset te maken heeft. Is dit inderdaad weer begonnen sinds de recente reset?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 8 (768 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

★★★★★ Novice

Nee het was al voor de reset, tijdens de reset, en na de reset, als ik alleen speel kom k tegen de high ranked spelers in duo of trios, ik kom ook soms tegen bots, als ik dan met een maatje van mij speel, is ook nooit hoger als goud geweest, komen we bijna elke match tegwn masters of predators, dus tis al de hele tijd zo sinds season 7 a 8

 

Groet 

Yordi

Bericht 3 van 8 (762 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Dus in principe weinig verandert sinds de vorige keer?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 8 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

★★★★★ Novice

Er is inderdaad weinig veranderd, heb wel wat vaker als ik alleen speel bot lobbies of in iedergeval wat betere potjes, maar dan word het gelijk weer een hoge lobby met masters of predators als champions, en als ik met een vriend van me speel is het bijna elke ronde wel een master, diamond of predator 

Bericht 5 van 8 (750 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

En je speelt zelf in principe altijd op een hoog niveau en wint ook alsnog veel. Zoals de vorige keer besproken kan dit betekenen dat je rond dit niveau speelt als het gaat om MMR. Helaas is het bij duo/trio ook zo dat de matchmaking de hoogste rating/mmr van de groep pakt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

★★★★★ Novice

Ik win misschien 1 in de 70 matches die ik speel omdat de meeste van alle matches die hoog ge rankede spelers zijn, dus ik win steeds minder, heb steeds minder de kans op een hoge kill game, ik snap niet waarom ik nog steeds in zulke hoge lobbies word gegooid, in ranked snap ik het, maar in pubs vind ik het gewoon apart dat k nog tegen diamond en preds moet zonder dat k vaak win

Bericht 7 van 8 (739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: diamond/master/pred lobbies in duos/trios

Community Manager (retired)
@D3m0nic_Wraith,

Ik snap zeker dat dat vervelend is en in principe als je blijft verliezen (niet alleen eerste plek wint, net zoals in ranked) zou jouw rating omlaag moeten zakken in non-ranked (rating hier staat geloof ik los van ranked) ook al is dat minder zichtbaar omdat er geen rank aan hangt.

Helaas is er niet veel dat wij aan onze kant rechtstreeks kunnen doen of aanpassen aan matchmaking behalve feedback doorsturen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 8 (729 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help