apex legends crash

door xLevitasx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: apex legends crash

EA SPORTS FC Team
Je kunt hier een verzoek aanmaken: https://help.ea.com/nl/contact-us/

Het wordt waarschijnlijk doorgestuurd naar de helpdesk, maar je kunt erbij vertellen dat het voor Jason van het forum is Standard smile
Jason.png
Bericht 11 van 21 (547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

★★★ Novice

hierbij mijn msinfo32

Bericht 12 van 21 (536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

EA SPORTS FC Team

Hey @stefxnstoy,

 

Ik zie veel bad_module_info foutberichten in de MsInfo32, ik wil even kijken of het overeenkomt met de tijden wanneer je speelde. Zou je mij misschien tijden en datums willen geven van wanneer je speelde?

Jason.png
Bericht 13 van 21 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

★★★ Novice

ik speelde net ongeveer een half uur geleden en toen liep ik vast.

 

ik heb het de laatste paar dagen elke dag wel geprobeerd, maar elke dag loop ik weer vast zelfs met de nieuwe update van de amd radeon drivers 19.2.2

Bericht 14 van 21 (530 Weergaven)

Re: apex legends crash

EA SPORTS FC Team

@xLevitasx Had jij voor mij nog een MsInfo32?

Jason.png
Bericht 15 van 21 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Ik heb na 1.5 week verschillende dingen testen het gefixt voor mezelf. Ik heb de max fps gecapped op 60 in de launch options, het spel in windows 7 compatibiliteit en als admin gerunned en het spel daarna gerepaired en easycheat in de folder gerepaired. Heb vandaag nog geen crash gehad na uren spelen. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat dit de oplossing is, het kan ook een combinatie zijn van alle dingen die ik tot nu toe heb gedaan. Het is niet de meest ideale oplossing, ik speel liever op 144 fps maar het is beter dan elke game crashen totdat EA er een definitieve fix op vindt.

Bericht 16 van 21 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

★★★ Novice
@EA_Jason heb je al iets gevonden?
Bericht 17 van 21 (490 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

EA SPORTS FC Team

@stefxnstoy De bad_module_info is wel iets dat we aan het onderzoeken zijn, de meeste mensen krijgen hiervan een foutmelding te zien tijdens het spelen. Ik zie ook dat bij jou AUEPMaster.exe crasht, maar ik durf niet te zeggen wat de oorzaak daarvan is. Lijkt iets te maken te hebben met AMD drivers?

Jason.png
Bericht 18 van 21 (486 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: apex legends crash

★★★ Novice
ik krijg als de game crasht 0 meldingen de game ligt er gewoon ineens uit.
Bericht 19 van 21 (484 Weergaven)

Re: apex legends crash

★★★★★ Novice

Edit: Ik heb mijn fps cap naar 75 verhoogd en het crashde weer dus het is de 60 cap die het fixt voor mij.

Bericht 20 van 21 (475 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help